View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Joined: 23 Apr 2010 Posts: 722 Vehicle: Silvia S14 460HP 600NM, Quattro 300HP 600NM, BMW 1er votes: 18 |
Posted: Sat Jul 04, 2015 12:39 pm Post subject: |
|
|
PINKA wrote: | kerza wrote: | hujova.... bet nu galvu augsa un skruvejamies talak! sitik viegli no sa ara netikt |
Paldies, šoreiz gribu nenokaujamu bloku tapēc skrūvēšanas darbi ievilksies līdz nākamā gada sezonai točna. |
Izklausās labi, nenokar galvu, nākamā sezona pienāks ātri un šī jau drīz būs galā |
|
Back to top |
|
|
Joined: 19 Mar 2013 Posts: 257 Vehicle: sr20 s13 / e46 votes: 4 |
Posted: Sat Jul 04, 2015 12:53 pm Post subject: |
|
|
Vajag missile |
|
Back to top |
|
|
Joined: 14 Aug 2009 Posts: 2570 Vehicle: Z33 votes: 25 |
Posted: Sat Jul 04, 2015 8:50 pm Post subject: |
|
|
Ou shiiit, laikam sliktāk nevar būt
Nu neko cīnies, jāgaida ar nepacietību sirds donors, veiksmi |
|
Back to top |
|
|
Joined: 13 Nov 2006 Posts: 3258 Vehicle: lienes ielas udens sukni votes: 69 |
Posted: Sat Jul 04, 2015 11:03 pm Post subject: |
|
|
Shit happens ...
Sr ja buve, tad lai griezas ta ka Alexam !
vai ari
Vems , rb18det, antilag, 500hp _________________ DKfab |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 994 Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20 votes: 40 |
Posted: Sun Jul 05, 2015 7:59 am Post subject: |
|
|
Dzhanis wrote: | Shit happens ...
Sr ja buve, tad lai griezas ta ka Alexam !
vai ari
Vems , rb18det, antilag, 500hp |
Jā, tagad ir jāsaliek kopā visas izmaksas un jāsāk krāt un pamazām pirkt visas nepieciešamās daļas.
Alexam sr griežas astronomiski, bet tādu uzbūvēt izmaksāja nieka 16k _________________ RS13 1JZ-GTE |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 994 Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20 votes: 40 |
Posted: Sun Jul 10, 2016 3:14 pm Post subject: |
|
|
Pārāk sen nekas nekas nav šeit ierakstīts, bet nē neesmu visam atmetis ar roku. Bija daudz citas prioritātes un tādēļ nissans tika nobīdīts uz trešo plānu, tagad kad viss pārējais ir puslīdz sakārtots ir laiks ķerties klāt būvēšanai.
Lai gan ilgu laiku biju apņēmības pilns būvēt veco labo SR20DET plāni nedaudz pamainījās. Plāni pamainījās jo saliekot kopā visas izmaksas uzbūvēt tādu SR kā man gribētos un kas būtu konkurēt spējīgs PRO klasē, bija pārāk lielas.
Neskatoties uz dzinēja jautājumiem arī vienojāmies ar 2GG un samainījāmies ar auto virsbūvēm, es vēlējos dugotu un Edijs gribēja atpakaļ street legal.
Mans jaunais ofiss:
Tika iepirkti arī Origin Type 3 overfenderi gan priekšā gan aizmugurē +55mm:
Jā jā būs arī flaņči
Lēnām savedīs kārtībā motortelpu pēc maniem standartiem:
Un tika piemērīts IG-Tech aizmugurējais bamperis:
Un tagad pats jautrākais man, bet citiem parsteigums. Tika iepirkts cits dzinējs kas kustinās to visu pasākumu uz priekšu ar pamatīgu troksni.
1JZ-GTE + GT3076r tial .82 karsto daļu:
Vēl jāizlemj ar kādu kārbu to visu sajūgt, pagaidām nosliecos vai nu uz 350z/370z kārbu, vai nu ABC flanci uz E46 M3 kārbu.
Darbi ir ļoti daudz, pamazām tiks sapirktas visas nepieciešamās daļas lai to visu iesvapotu iekš S13, jānopērk priekšējais bamperis ar sliekšņiem un jāsameklē kāds kas par saprātīgam izmaksām to visu smuki sakrāsos.
Gan jau tuvākā vai tālākā nākotnē pacentīšos apdeitot topiku un pastastīt kā man sokas ar manu projektu. _________________ RS13 1JZ-GTE |
|
Back to top |
|
|
Joined: 23 Apr 2010 Posts: 722 Vehicle: Silvia S14 460HP 600NM, Quattro 300HP 600NM, BMW 1er votes: 18 |
Posted: Sun Jul 10, 2016 6:38 pm Post subject: |
|
|
Manuprāt, laiks ir nācis tikai par labu šī projekta virzībai Protams, bija pārsteigums uzzinot, bet virsbūvju maiņa liekas afigenna lieta - viena priecīga cilvēka vietā ir divi
Un par motoru, es tavā vietā darītu tā pat. Ja iet uz lielākām jaudām, tad SR būs dārgāks par R6 motoru. Jēga ieguldīt SR ir, ja gribas ielas auto ar TA.
Cik nopietni to 1JZ plāno būvēt? |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 994 Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20 votes: 40 |
Posted: Sun Jul 10, 2016 7:49 pm Post subject: |
|
|
grimS wrote: | Manuprāt, laiks ir nācis tikai par labu šī projekta virzībai Protams, bija pārsteigums uzzinot, bet virsbūvju maiņa liekas afigenna lieta - viena priecīga cilvēka vietā ir divi
Un par motoru, es tavā vietā darītu tā pat. Ja iet uz lielākām jaudām, tad SR būs dārgāks par R6 motoru. Jēga ieguldīt SR ir, ja gribas ielas auto ar TA.
Cik nopietni to 1JZ plāno būvēt? |
Ar 1JZ bonus ir tāds, ka viņš vispār nav jāaiztiek. Vēlāk ja uznāks luste varēs apgreidot vārstu atsperes, retaineri un sadalenes. Ja nokaus bloku vienmēr var pēc tam 2JZ bloku ieķert un būs 1.5 JZ.
ANglijā džeki griež 600 hp ar stok motoriem un bēdas nezin. _________________ RS13 1JZ-GTE |
|
Back to top |
|
|
Joined: 23 Apr 2010 Posts: 722 Vehicle: Silvia S14 460HP 600NM, Quattro 300HP 600NM, BMW 1er votes: 18 |
Posted: Mon Jul 11, 2016 5:35 pm Post subject: |
|
|
PINKA wrote: | grimS wrote: | Manuprāt, laiks ir nācis tikai par labu šī projekta virzībai Protams, bija pārsteigums uzzinot, bet virsbūvju maiņa liekas afigenna lieta - viena priecīga cilvēka vietā ir divi
Un par motoru, es tavā vietā darītu tā pat. Ja iet uz lielākām jaudām, tad SR būs dārgāks par R6 motoru. Jēga ieguldīt SR ir, ja gribas ielas auto ar TA.
Cik nopietni to 1JZ plāno būvēt? |
Ar 1JZ bonus ir tāds, ka viņš vispār nav jāaiztiek. Vēlāk ja uznāks luste varēs apgreidot vārstu atsperes, retaineri un sadalenes. Ja nokaus bloku vienmēr var pēc tam 2JZ bloku ieķert un būs 1.5 JZ.
ANglijā džeki griež 600 hp ar stok motoriem un bēdas nezin. |
Būs zbis! |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 994 Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20 votes: 40 |
Posted: Thu Aug 18, 2016 1:25 pm Post subject: |
|
|
Biju jau nolēmis doties ierasto ceļu un likt ZF BMW dīzeļa kārbu ar ABC flanci un sajūgu, iepirku jau pašu kārbu kardānu utt, bet šodien sanāca ļoti izdevīgi nopirkt jau iepriekš vēlamo E46 M3 kārbu. Tā kā drīz jau viss tiks stumts iekšā nissanā un gatavots auto nākamajam gadam! _________________ RS13 1JZ-GTE |
|
Back to top |
|
|
Joined: 19 Mar 2013 Posts: 257 Vehicle: sr20 s13 / e46 votes: 4 |
Posted: Thu Aug 18, 2016 1:55 pm Post subject: |
|
|
Rezultātam jābūt lopā |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Thu Aug 25, 2016 1:14 pm Post subject: |
|
|
trešā reinkarnācija šim nissanam...
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 994 Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20 votes: 40 |
Posted: Wed Sep 21, 2016 9:42 am Post subject: |
|
|
Autiņš pirms došanās uz DK FAB
Lai iestutētu E46 M3 kārbu nācās biki tuneli palielināt
Priekšējais pusrāmis modificēts, reika pārnesta maksimāli uz priekšu un papildus motor mounti piemetināti
Dzinējs ar kārbu atradis vietu motortelpā maksimāli tuvu ugunssienai lai saglabātu pēc iespējas labāku izsvarojumu, kā arī nedaudz pagraizīts purns
Pozitīvi ir tas, ka ir daudz vietas motortelpā.
Kā arī var minēt ka motors tiek pārtaisīts uz M54B30 elektrisko droseli lai varētu palaist saudzīgu anti-lag sistēmu.
Turpinājums sekos. _________________ RS13 1JZ-GTE |
|
Back to top |
|
|
Joined: 20 Nov 2005 Posts: 1082 Vehicle: S13 votes: 42 |
Posted: Thu Sep 22, 2016 8:52 am Post subject: |
|
|
Pa nopietno! Bus monstra!!! _________________ NISTUNE pardošana, instalēšana, regulēšana. Intercooleru uzstadisana, izpludes sistemas buvesana, auto modifikacijas, arku valcesana, parbuve, remonts. Riepu montaza. Jaunas un lietotas riepas.
https://www.facebook.com/pages/IG-tech/143434799062324 |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 994 Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20 votes: 40 |
Posted: Fri Oct 28, 2016 10:47 am Post subject: |
|
|
Šis tas bīdās uz priekšu.
Priekšā vēl gana daudz darāmā! Mārtiņš no DK Fab ļoti labi pastrādājis. _________________ RS13 1JZ-GTE |
|
Back to top |
|
|
|