View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T votes: 93 |
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:42 am Post subject: |
|
|
Kustinaju...
Tev tieshi tas pats bija - ka suknis zage visu laiku un neatsledzas, jeb atsledzas uz bridi un atkal sak urbt?
Supru un S2 zhel, bet! Tas loti paaugstina 200SX juzeru izredzes noturet kausu lidz gada beigam Nedomaju, ka tas bushu es, bet 2GG droshi vien varetu _________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:01 pm Post subject: Re: |
|
|
Vetal wrote: | Kustinaju...
Tev tieshi tas pats bija - ka suknis zage visu laiku un neatsledzas, jeb atsledzas uz bridi un atkal sak urbt?
Supru un S2 zhel, bet! Tas loti paaugstina 200SX juzeru izredzes noturet kausu lidz gada beigam Nedomaju, ka tas bushu es, bet 2GG droshi vien varetu |
Nāksies Tevi apbēdināt. Ieskaties www.402.lv
Dragon izstāstīja kas pa vainu bija. Izklausās ka auto jau ir kaujas gatavībā akal _________________ [img]http://www.dsmclub.lv/e107_plugins/kig_menu/_imagefiles/sign.jpg[/img]
402.lv DSMClub.lv |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:05 pm Post subject: |
|
|
ar 2Bar standarta biidelis ilgi neturees |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:21 pm Post subject: Re: |
|
|
2GGsx wrote: | ar 2Bar standarta biidelis ilgi neturees |
ceri vai piesauc ļaunu? vai visu kopā
bet arī...nu i NAFIG 150shotu ar NOSu mest klāt? ai labi...filozofijai... _________________ [img]http://www.dsmclub.lv/e107_plugins/kig_menu/_imagefiles/sign.jpg[/img]
402.lv DSMClub.lv |
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 1291 Vehicle: SupraTT, Hachiroku votes: 21 |
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:25 pm Post subject: Re: |
|
|
2GGsx wrote: | ar 2Bar standarta biidelis ilgi neturees |
Ar 2bar standarta biidelis turees diezgan ilgi, tachu ar 2bar un 98 benziinu gan tas visticamaak ilgi nedziivos. Nezinu gan, kas tur tiek liets iekshaa.
Un standarta turbiinas ar 2bar pavisam noteikti ilgi nedziivos. _________________ Normaly aspirated engine is an engine with never ending lag. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:27 pm Post subject: Re: |
|
|
Fii wrote: | 2GGsx wrote: | ar 2Bar standarta biidelis ilgi neturees |
Ar 2bar standarta biidelis turees diezgan ilgi, tachu ar 2bar un 98 benziinu gan tas visticamaak ilgi nedziivos. Nezinu gan, kas tur tiek liets iekshaa.
Un standarta turbiinas ar 2bar pavisam noteikti ilgi nedziivos. |
a vai ta viņam standarta turbopūtes? _________________ [img]http://www.dsmclub.lv/e107_plugins/kig_menu/_imagefiles/sign.jpg[/img]
402.lv DSMClub.lv |
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 1291 Vehicle: SupraTT, Hachiroku votes: 21 |
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:39 pm Post subject: Re: |
|
|
Duke wrote: | a vai ta viņam standarta turbopūtes? |
Jaa, vismaz kad pagaajusho reizi to auto redzeeju, tad bija
Pavisam nedaudz modificeeta Supra - iepluude, izpluude, MBC un NOS, kaa arii aatrumkaarba, un iespeejams, ka ir nomainiijies arii ECU pa sho laiku.
Par tiem 2bar - nekad neesmu seedeejis auto ar NOS un arii iipashi iedziljinaajies shajaa teemaa neesmu. Tachu kaa sapratu no Dragon rakstiitaa, tad liidz 2.0bar uzlec tikai briidii, kad iedod NOS (vai uzlec tikai iepluudee no ieshpriceetaa NOS vai arii pashaa turbiinaa nezinu), bez nos domaaju, ka tur ir vienkaarshi kaadi 1.3bar. _________________ Normaly aspirated engine is an engine with never ending lag. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Sep 2004 Posts: 2 0 |
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:14 pm Post subject: |
|
|
Sveiki visiem!
Fii ir taisniiba: tikai uzcelts spiediens liidz 1.3 bar, + 150 shots direct port NOS. protams iepluude un izpluude. kaarba paartaisiita tieshi prieksh draga.
~2 bar ir tikai tad, kad shypriceeju klaat 150 zirgus, bet ne jau pirms turbiinaam, bet tieshi atcevishki katraa iepluudes kanaalaa.
kas notika:
kaa arii runaa, truba bija nost!( deelj taa, ka gaisa bija pamaz bet degvielas ljoti daudz droshi vien suudi ir ar sveceem. Domaaju, ka tas arii ir viss. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T votes: 93 |
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:40 pm Post subject: |
|
|
Duke: nu man ari ir vel kadas 144 stundas lai noverst problemu, nu no tiem kadas 10 edienam, kadas 10 izguleties pirms posma, paliek veselas 124 stundas
Dragon: ko dara ar automatiem prieksh draga? _________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh
Last edited by Vetal on Mon Sep 06, 2004 2:41 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:41 pm Post subject: |
|
|
bet gaaja Lopiski tas Suprs! neko taadu negaidiiju!
visu cienju! |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Dec 2003 Posts: 1179 votes: 3 |
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:45 pm Post subject: |
|
|
man ar patikaas |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:52 pm Post subject: Re: |
|
|
Vetal wrote: | Duke: nu man ari ir vel kadas 144 stundas lai noverst problemu, nu no tiem kadas 10 edienam, kadas 10 izguleties pirms posma, paliek veselas 124 stundas
Dragon: ko dara ar automatiem prieksh draga? |
Kārbu dzesētājradiatori, torque convertor upgreidi, shift kiti, ja šausmīgi grib var mēģināt ar TCU ķimerēties, end clutch kitus liek virsū un vēl visādas lietas....un beigās satvērums ir labāks nekā mehāniskām kārbām.
starpcitu http://www.importperformancetrans.com/ specializējas uz mana auto kārbām
tur var palasīties ko un kā dara, ja ir interese baisā _________________ [img]http://www.dsmclub.lv/e107_plugins/kig_menu/_imagefiles/sign.jpg[/img]
402.lv DSMClub.lv |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Sep 2004 Posts: 2 0 |
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:52 pm Post subject: |
|
|
Paldies!
Par kaarbu...
daudz buutu jaastaasta, bet nu dazhos vaardos:
galvenais, ka varu starteet ar 3500 rpm un pozitiivo spiedienu (!), ar vioenu kaaju turot bremzi ar otru gaazi. prieksh taa ir mainiita mufta (torque converter) un valve body, kaa arii nomainiiti visi frikcioni (uz daudz izturiigakiem).
protams, pa trasi braukt ar automaatu (kaut arii taadu) ir sliktaak nekaa ar M/T, bet dragam tas ir noteikti SUPER! |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:54 pm Post subject: Re: |
|
|
Dragon wrote: | Paldies!
Par kaarbu...
daudz buutu jaastaasta, bet nu dazhos vaardos:
galvenais, ka varu starteet ar 3500 rpm un pozitiivo spiedienu (!), ar vioenu kaaju turot bremzi ar otru gaazi. prieksh taa ir mainiita mufta (torque converter) un valve body, kaa arii nomainiiti visi frikcioni (uz daudz izturiigakiem).
protams, pa trasi braukt ar automaatu (kaut arii taadu) ir sliktaak nekaa ar M/T, bet dragam tas ir noteikti SUPER! |
Nu, vismaz Tu zini kā to sauc Latviski es vēl tik advancēts ir nebūt.
Bet jā..."torque braking" ir laba lieta. un labākais ir tas, ka muftas tieši tāpat var uztaisīt pēc pasūtījuma pēc tā kādu plāno/kāda ir konfigurācija autiņam. Respektīvi piedzīt lai uzreiz būtu pieejams max torque tiklīdz atlaid bremzes.
Nepieminētais pozitīvais moments ir tas, ka spiediens paliek arī pārslēdzoties....nav jāgaida kamēr turbo atkal ieskriesies, jo motoram ir nepārtraukta slodze. _________________ [img]http://www.dsmclub.lv/e107_plugins/kig_menu/_imagefiles/sign.jpg[/img]
402.lv DSMClub.lv |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Dec 2003 Posts: 1179 votes: 3 |
Posted: Mon Sep 06, 2004 3:13 pm Post subject: |
|
|
talonam jau laikam automaats arii no mitsubishi! vismaz manuaalaas toch vienaadas! |
|
Back to top |
|
|
|