View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Joined: 17 Dec 2012 Posts: 319 Vehicle: 21033 votes: 4 |
Posted: Thu Jan 29, 2015 3:51 am Post subject: |
|
|
s14dst wrote: | VG var tapeec ka der uz standarta stiprinaajuma vietaam un tas motors ir naacis s12 ieksaa. Vieniigais neatceros kaa tur bija ar dzineeja padushkaam...
Bet zinu ka man nepatikaas, ka tas motors staav diezgan augstu tajaa bundzaa! | ss.lv stāv pa 1,1 k labs nissans + VG.. VG ar kārbu varot nopirkt atsevišķi-aizbrauc uz miera ielu un uzjautā kas un kā, jo tas variants ir vnk ideāls! Tur ir jādara, nevis jādomā.. !
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 24 Aug 2009 Posts: 1821 Vehicle: ta ka tresa serija tik bez dupsa votes: 38 |
Posted: Thu Jan 29, 2015 9:30 am Post subject: |
|
|
Kaspars - kasiic. Ar vg tas s13 ielas neredzeja, sobrid auto ir standarta atkal. Vg swapam maisija bremzu galvenais cilindrs. Strunts ka vg bija s12. S-sasija rb nebija, bet ka mes zinam tas ir street legal swaps. Un ja ir gatavs rakstit projektu, tad no citas markas ari var meklet swapu
_________________ 24/7 heiters |
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T votes: 93 |
Posted: Thu Jan 29, 2015 10:55 am Post subject: |
|
|
Tad jau labak butu kko vienkarshu un pieejamu ielikt, tipa BMW 3-3.5 litrigu, virsuu turbo un butu OK...
_________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh |
|
Back to top |
|
|
Joined: 24 Aug 2009 Posts: 1821 Vehicle: ta ka tresa serija tik bez dupsa votes: 38 |
Posted: Thu Jan 29, 2015 12:11 pm Post subject: |
|
|
Karterim prieksa japartaisa vai japarbida skerstabilizators. Peckas un degvielas trubas otra puse. Ka ari bmw spidometru nem no diffa, bet nissans no karbas. Bet tas ir reali dabunams legali
_________________ 24/7 heiters |
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T votes: 93 |
Posted: Thu Jan 29, 2015 1:30 pm Post subject: |
|
|
kerza wrote: | Karterim prieksa japartaisa vai japarbida skerstabilizators. Peckas un degvielas trubas otra puse. Ka ari bmw spidometru nem no diffa, bet nissans no karbas. Bet tas ir reali dabunams legali | pagaidam neizklausas gruti a cik lielas karbas tur nak, nebus tuneli japartaisa?
_________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Thu Jan 29, 2015 3:26 pm Post subject: |
|
|
nja, tikai ar bmw karbu un nissana reduktoru visi parnesumi aiziet pilnigi pakaljaa. bmw 5. robs ir 1:1
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T votes: 93 |
Posted: Thu Jan 29, 2015 4:33 pm Post subject: |
|
|
gpuff wrote: | nja, tikai ar bmw karbu un nissana reduktoru visi parnesumi aiziet pilnigi pakaljaa. bmw 5. robs ir 1:1 | jaa... Pat M6 nebus labi...
Tad vai nu ari diffu no BMW likt, vai nu manaa diffaa mainit 3.69 pret 3.1
_________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh |
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T votes: 93 |
Posted: Fri Jan 30, 2015 2:42 am Post subject: |
|
|
Es taa paskatijos, ka ss-kaa diezgan daudz Lexus 3.0 motoru, kuriem, cik saprotu, lidz 2004. gadam jabut 2JZ-GE??? Japapeta vairak, it ipashi dzineja vadibu
_________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh |
|
Back to top |
|
|
Joined: 15 Apr 2010 Posts: 2337 Vehicle: BMW votes: 69 |
Posted: Fri Jan 30, 2015 9:14 am Post subject: |
|
|
Vetal wrote: | Es taa paskatijos, ka ss-kaa diezgan daudz Lexus 3.0 motoru, kuriem, cik saprotu, lidz 2004. gadam jabut 2JZ-GE??? Japapeta vairak, it ipashi dzineja vadibu |
un kā Tu iedomājies to dabūt legālu satiksmei?
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T votes: 93 |
Posted: Fri Jan 30, 2015 11:15 am Post subject: |
|
|
Dante wrote: | Vetal wrote: | Es taa paskatijos, ka ss-kaa diezgan daudz Lexus 3.0 motoru, kuriem, cik saprotu, lidz 2004. gadam jabut 2JZ-GE??? Japapeta vairak, it ipashi dzineja vadibu |
un kā Tu iedomājies to dabūt legālu satiksmei? | nu ar tam N-tas pakapes parbuvem un projektiem, laikam, pagaidam neorientejos shajaa jautajumaa...
_________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh |
|
Back to top |
|
|
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 219 Vehicle: :wannabe_300sx_S13: votes: 9 |
Posted: Fri Jan 30, 2015 11:48 am Post subject: |
|
|
Vetal wrote: | gpuff wrote: | nja, tikai ar bmw karbu un nissana reduktoru visi parnesumi aiziet pilnigi pakaljaa. bmw 5. robs ir 1:1 | jaa... Pat M6 nebus labi...
Tad vai nu ari diffu no BMW likt, vai nu manaa diffaa mainit 3.69 pret 3.1 |
Manam ex s13 V8 m60b40 ar sešinieci kārbu nebija problēmas ar attiecību.
Runājot par VG nav vērts, aizmirsti .
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T votes: 93 |
Posted: Fri Jan 30, 2015 11:58 am Post subject: |
|
|
kaasiic wrote: | Vetal wrote: | gpuff wrote: | nja, tikai ar bmw karbu un nissana reduktoru visi parnesumi aiziet pilnigi pakaljaa. bmw 5. robs ir 1:1 | jaa... Pat M6 nebus labi...
Tad vai nu ari diffu no BMW likt, vai nu manaa diffaa mainit 3.69 pret 3.1 | Manam ex s13 V8 m60b40 ar sešinieci kārbu nebija problēmas ar attiecību.
Runājot par VG nav vērts, aizmirsti . | tev bija legala parbuve?
Pamato, kapec VG30 nav verts?
_________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh |
|
Back to top |
|
|
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 219 Vehicle: :wannabe_300sx_S13: votes: 9 |
Posted: Fri Jan 30, 2015 2:30 pm Post subject: |
|
|
V8 bija trases gāžamais .
VG varēja dabūt legālu, bet ir diezgan garš process , lai viņu tur dabuut iekšā. Price/perfomance/jebatorij** ziņā noteikti neieteiktu nevienam.
Jāpārtaisa karteris back to front + eļļas ņēmējs
Jāpārmetina izplūdes kolektori
Starterim īsti nav vietas, traucē reika
Vakumņiks , jaapaarmetina vārstu vāks un tāpat viņš traucē
Jametina pāreja eļļas filtram
Paduškas , kronšteini utt
Vēl pusi noteikti jau esmu aizmirsis .
Description: |
|
Filesize: |
2.22 MB |
Viewed: |
424 Time(s) |
|
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T votes: 93 |
Posted: Fri Jan 30, 2015 2:54 pm Post subject: |
|
|
paldies ABSam nebija vietas vairs? Tagad par bremzhu chakareshanu 3-nieks nak automatiski, liekas
_________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh |
|
Back to top |
|
|
Joined: 15 Apr 2010 Posts: 2337 Vehicle: BMW votes: 69 |
Posted: Fri Jan 30, 2015 3:01 pm Post subject: |
|
|
Vetal wrote: | Dante wrote: | Vetal wrote: | Es taa paskatijos, ka ss-kaa diezgan daudz Lexus 3.0 motoru, kuriem, cik saprotu, lidz 2004. gadam jabut 2JZ-GE??? Japapeta vairak, it ipashi dzineja vadibu |
un kā Tu iedomājies to dabūt legālu satiksmei? | nu ar tam N-tas pakapes parbuvem un projektiem, laikam, pagaidam neorientejos shajaa jautajumaa... |
Good luck
Izlasi specifikāciju, kas ietilpst zem katras pārbūves klases.
Īsumā: Ja Tev nav personīgi pazīstams, vai neatdosi veikt PILNU pārbūvi tādam uzņēmuma, kurš ir oficiāli sertificēts no Miera ielas puses, lai veiktu augstākās klases pārbūvi, Tu vari aizmirst šo ideju jau saknē.
Pati augstākā pieļaujamā norma, ko Tu drīkstētu izdarīt, ir veikt dzinēja maiņas pārbūvi vienas auto markas (ražotāja), bet ne modeļa, ietvaros! Tas nozīmē - jebkuru no Nissan modeļu dzinējiem, kura pārbūvi pirms tam ir sertificējusi Miera iela kā pieļaujamu pārbuves procesam.
Cita ražotāja dzinēju Tu tur neieliksi, tā jau klasificējas zem trešās (augstākās) pārbūves
|
|
Back to top |
|
|
|