View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Sat Sep 01, 2007 2:53 pm Post subject: KooK jautājumi! |
|
|
1. Turbīnas eļļošana - štuceris, kas skrūvējas motorā. Kāda diametra caurumam tajā jābūt??? Vai palielinot to žikleri tiks intensīvāk eļlota turba un ja tas būs par lielu, vai maģistrālais eļļas spiediens nebūs auzās??? Paldies!
|
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sun Sep 02, 2007 9:21 am Post subject: Re: KooK jautājumi! |
|
|
kook wrote: | 1. Turbīnas eļļošana - štuceris, kas skrūvējas motorā. Kāda diametra caurumam tajā jābūt??? Vai palielinot to žikleri tiks intensīvāk eļlota turba un ja tas būs par lielu, vai maģistrālais eļļas spiediens nebūs auzās??? Paldies! |
Cik liels ir stock stuceris kas ir blokaa nezinu, neesmu meerijis, pameklee manuaalii. Domaaju ja tev ir turba bez gultniem, tad tur neko nevajag palielinaat!
Ja tev ir gultnu turbiina, tad jaapieliek papildus stuceris pie turbas ar izmeeru 0,9mm
Auzas vai ne auzas, BET luudzu necep jaunus topikus!!
Shiis teemas ir aprunaatas jau 10000000000 reizes.
Uzdod droshi jautaajumus jau esoshajos topikos.
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T votes: 93 |
Posted: Sun Sep 02, 2007 12:12 pm Post subject: |
|
|
Savukart /me joprojam nesaprot, kapec gultnu turbai vajag 2 0.9mm restriktorus
_________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh |
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Sun Oct 28, 2007 5:46 pm Post subject: |
|
|
Es sapratu tā, ka 2 gab. 0.9mm liekas virknē????? Tas samazinātu plūsmu, bet tā kļūtu vēl mazāka , ja 0.9 būtu teiksim garāka teiksim 1cm .... nesaprotu. Jāmeklē fizikas grāmatas
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Sun Oct 28, 2007 6:04 pm Post subject: |
|
|
2.Prieks par jaunām problēmām! Klaboši - graboša skaņa sadales vārpstas devēja apvidū! Man ir varianti -a) hidrokompensatori b) sadalenes turētāju izdilums ???? Jūsu pārdomas, lūdzu!
Vēl viens variants par kloķenes šāļu izdilumu. Bet atvienojot aizdedzes sveces (paliek uz 3 cilindriem strādājot) skaņa paliek. Respektīvi šis variants paliek pagaidām aiz borta!
Ķirurģiska iejaukšanās sākot no galvas parādīs!
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 22 Sep 2005 Posts: 759 Vehicle: 200sx 1.8T; LC80 4,2D votes: 3 |
Posted: Mon Oct 29, 2007 8:44 am Post subject: |
|
|
kaads sakars 1 svecei ar shaaleem? viss griezhas tak taapat.
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Sat Nov 03, 2007 2:06 pm Post subject: |
|
|
Paldies par atsaucību ! Man bija tāda doma, ka slodze samazinās uz noteiktām šālēm, ja uz tām netiek radīts spiediens!
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 11 Feb 2006 Posts: 570 Vehicle: STI votes: 19 |
Posted: Sat Nov 03, 2007 7:01 pm Post subject: |
|
|
kook wrote: | Paldies par atsaucību ! Man bija tāda doma, ka slodze samazinās uz noteiktām šālēm, ja uz tām netiek radīts spiediens! |
Tas nozīmē, ka vārpsta lokās???
_________________ Nepelnu tik daudz, lai brauktu ar 200sx, tamdeelj lietoju STI '02 un wrx'02 un V40 R '14 |
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T votes: 93 |
Posted: Sat Nov 03, 2007 10:56 pm Post subject: |
|
|
Eddy wrote: | kook wrote: | Paldies par atsaucību ! Man bija tāda doma, ka slodze samazinās uz noteiktām šālēm, ja uz tām netiek radīts spiediens! |
Tas nozīmē, ka vārpsta lokās??? | Vinsh laikam domaja ka ja vienaa cilindraa nenotiks aizdegshana, tad ari virzulis/klanis nespiedis uz klokeni
_________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh |
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Sun Nov 04, 2007 5:51 pm Post subject: |
|
|
tieši tā !
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
|
Back to top |
|
|
Joined: 09 Oct 2007 Posts: 748 Vehicle: Nissan 200sx 93' RS13 CA18DET; Audi 80 88' votes: 16 |
Posted: Fri May 02, 2008 8:56 pm Post subject: |
|
|
Nu nez ka tur ir ar automatisku karbu, bet es savejo atskruveju diezgan viegli...
1. ir vajadzīgi divi cilveki
2. Viens - liek kkada roba, un spiež uz bremzes pedali cik vien stipri vat
3. Otrs - skruve nost to lielo skruvi
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 15 Jun 2005 Posts: 975 Vehicle: Ford Mustang TT votes: 9 |
Posted: Fri May 02, 2008 10:06 pm Post subject: |
|
|
Jāieliek skrūvgriezis vai tml. tā saucamajā spararatā un vislabāk būtu atskrūvēt ar pišķiku. Ar automātu nevar nobloķēt dzinēju.
_________________ V8 Twin Turbo & VS-412 |
|
Back to top |
|
|
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 126 Vehicle: Nissan Terrano |
Posted: Fri May 02, 2008 11:50 pm Post subject: |
|
|
Vēl paņēmiens - izskrūvēt 1 cilindra sveci un pa sveces caurumu iebāzt iekšā paresnas kaprona virves galu. Tālāk skrūvē vaļā - motors nobloķēsies kad virzulis netiks pāri augšējam punktam.
Un ceru ka tev veiksies ar kloķenes gala zvaigznītes noņemšanu Vismaz uz VG30E tas bija process 2,5 stundu garumā
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Wed Aug 13, 2008 7:14 pm Post subject: |
|
|
Nēsmu redzējis ne vienu ne otru!!! Kā tur būs cena/iespējas/kvalitāte/vizuālais?
Greddy Profec B spec 2 VS APEXi avc-r
|
|
Back to top |
|
|
|