atcerēties mani Paroles atjaunošanaReģistrēties
200sx.lv 200sx.lv
KooK jautājumi!
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    200sx.lv Forum Index -> Remonti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kook

Joined: 28 Apr 2006
Posts: 227
Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5
Reputation: 29.6Reputation: 29.6
votes: 11
PostPosted: Mon Oct 24, 2011 8:55 am    Post subject: Reply with quote

arī par to pašu aizdomājos.... ja visu laiku bendža cirkulē, tad neatliek nekas cits, kā mehāniskais degvielas regulators.... normāli tam taču jābūt ciet recirkulācijai.... bendžas spiedienu uzkačā līdz railam un sūknis atslēdzas, bet nevarētu uzkačāt, ja tas vārsts ir atvērts recirkulācijai...

a ecu tik dīvaini uzvedas laikam, jo nav degvielas spiediena uz sprauslām un motors nepiešķiļas....
Back to top
View user's profile Send private message
kook

Joined: 28 Apr 2006
Posts: 227
Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5
Reputation: 29.6Reputation: 29.6
votes: 11
PostPosted: Mon Nov 07, 2011 11:50 pm    Post subject: Reply with quote

Atrisināts.

ECU tik dīvaini rīkojas, jo ir miris.
Vajadzēja jau ātrāk saprast, ja vārsti tiek raustīti un bendžas sūknis visu laiku rūc un inžektori nedarbojas, tad ir vāks.

Kaut kā palasot iepriekš rakstīto liekas daudz muļķību sarakstīts ... Embarassed
Pēc visiem aplauzieniem kaut kāds priekšstats sāk veidoties, mēģināšu sevi palabot...

1.benzīna sūknis neatslēdzas pēc mistiskiem degvielas spiediena devējiem(kuru nemaz nav) bet gan ecu taimera....
Motors negriežas - Ecu atslēdz sūkni.

2.degvielas sistēmu joprojām neko nesaprotu, jo nav tur ko saprast, ja viss strādā Laughing
pa lielam doma tāda, ka degvielas spied. regulators uztur konstantu degvielas spiedienu pie dažādiem motora darba režīmiem(lai nebūtu tā, ka inžektors noteiktā laika vienībā iešpricē dažādus degvielas daudzumus)...
Iespējams pat, ja regulators beigts visam jānotiek kaut kādos diapazonos, jo degvielas atplūdei būtu jābūt sašaurinājumam, lai spiediens reikā turās.

3.noteikti atkal sarakstīju muļķibas, pēc brīža pārlasīšu un atkal staigāšu domīgu seju Mr. Green



ecuska.JPG
 Description:
 Filesize:  1.19 MB
 Viewed:  463 Time(s)

ecuska.JPG


Back to top
View user's profile Send private message
Zaarciniex
Site Admin
Joined: 05 Apr 2003
Posts: 4107
Vehicle: 200sx `91 S13; Kūtiņu
Reputation: 104.8Reputation: 104.8
votes: 65
PostPosted: Tue Nov 08, 2011 1:32 am    Post subject: Reply with quote

tak panjem no kaada ECU un noteste....
_________________
Kroko Type400 by Zaarciniex
Voicham ir IFeens! Un tapeec paraxtos nav bilzhu!! mhi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
kook

Joined: 28 Apr 2006
Posts: 227
Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5
Reputation: 29.6Reputation: 29.6
votes: 11
PostPosted: Tue Nov 08, 2011 9:03 am    Post subject: Reply with quote

viss darbojas, paldies tomatc par ecu. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Skafijs

Joined: 09 Jun 2005
Posts: 506
Vehicle: 200sx
Reputation: 30.3Reputation: 30.3Reputation: 30.3
votes: 10
PostPosted: Tue Nov 08, 2011 9:16 am    Post subject: Reply with quote

Man ar ECU bija līdzīga problēma-pārpuva 1 dzīsliņa, kā rezultātā pārstāja darboties viens cilindrs, es šo problēmu atrisināju ar lodāmura un vadiņa palīdzību.
_________________
www.sabi.lv
Back to top
View user's profile Send private message
kook

Joined: 28 Apr 2006
Posts: 227
Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5
Reputation: 29.6Reputation: 29.6
votes: 11
PostPosted: Tue Nov 08, 2011 9:35 am    Post subject: Reply with quote

Kad es ieraudzīju to ko nobildēju arī sapriecājos, jo bija doma, ka celiņu iespējams salodēšu un viss aizies.... bet.

Bildē izskatās, ka celiņam ir beigas, lai gan visus oksīdus notīrot atklājas pavisam cits skats. Celiņš ir bojāts tikai tik, cik palicis bez lakas aizsargkārtas...un caur oksīdu kārtu pārklājies uz ecu vāku(kas bildē apzīmēts ar sarkanu). Rezultātā celiņš ir aizgājis uz "īso" caur sāļiem ar nulli un kaut ko izbliezis.
Back to top
View user's profile Send private message
Viitols

Joined: 02 Sep 2009
Posts: 338
Vehicle: RS 2.5
Reputation: 31.9Reputation: 31.9Reputation: 31.9
votes: 19
PostPosted: Tue Nov 08, 2011 11:36 am    Post subject: Reply with quote

tas, ka ecu viens celiņš ir aizgājis uz masu ir huiņa, jo iekš ecu viss vadās ar masu, un tajās vietās kur plūst ''+'' vienmēr tiek sargātas ar drošinātājiem, rezultātā ecu nokurināt bez līku roku iejaukšanās provodkā ir gandrīz neiespējami!

P.S. degvielas spiediena regulātors paceļ spiedienu reikā proporcionāli spiedienam ieplūdes kolektorā, lai degviela vispār spētu pārvarēt spiedienu ieplūdes kolektorā un nemainītos degvielas iesmidzināšanas kvalitāte pie spiediena maiņam!
iesmidzinātās degvielas daudzumu nosaka ECU ar impulsa garumu (pulse width)!

ceru ka ieviesu kādu skaidrību! Very Happy

_________________
vārdi ''stock'' un ''gay'' priekš manis ir sinonīmi!
when people ask me if my car has an SR20, i respond "yeah i got insurance"
Back to top
View user's profile Send private message
Voicha
Site Admin
Joined: 12 Jul 2004
Posts: 4055

Reputation: 118.7Reputation: 118.7
votes: 103
PostPosted: Tue Nov 08, 2011 12:19 pm    Post subject: Reply with quote

Es vienreiz nokurinaaju ECU ar triis vadiem, kas pienaak pie gaisa meeriitaaja Mr. Green LOL
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Vetal

Joined: 07 Apr 2003
Posts: 11474
Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T
Reputation: 140.4Reputation: 140.4
votes: 93
PostPosted: Tue Nov 08, 2011 2:24 pm    Post subject: Reply with quote

Viitols wrote:
tas, ka ecu viens celiņš ir aizgājis uz masu ir huiņa, jo iekš ecu viss vadās ar masu, un tajās vietās kur plūst ''+'' vienmēr tiek sargātas ar drošinātājiem, rezultātā ecu nokurināt bez līku roku iejaukšanās provodkā ir gandrīz neiespējami!
Reiz nokurinaju kompi vienkarshi sportojot pa Chaka ielas bedrem Smile kkas MAF vadinjos izraisija iso un izdedzinaja celinju kompii
_________________
S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh
Back to top
View user's profile Send private message
kook

Joined: 28 Apr 2006
Posts: 227
Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5
Reputation: 29.6Reputation: 29.6
votes: 11
PostPosted: Tue Nov 08, 2011 2:46 pm    Post subject: Reply with quote

Nezinu, kas nodedzis, kas nē, bet izbeidzās kompis pēķšņi, braucot ar ģimeni uz daugavpili, labi ka netālu no mājām 5-7Km ....

Kā zinādams paņēmu līdzi cepuri un cimdus, kurus pēcāk kaut kur pakāsu....
Tagad baidos zapaskas tableti likt bagāžā, nelaba zīme - riepu pārdursi, vai disku salocīsi Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
kook

Joined: 28 Apr 2006
Posts: 227
Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5
Reputation: 29.6Reputation: 29.6
votes: 11
PostPosted: Mon May 21, 2012 7:12 pm    Post subject: Reply with quote

Viitols wrote:
tas, ka ecu viens celiņš ir aizgājis uz masu ir huiņa, jo iekš ecu viss vadās ar masu, un tajās vietās kur plūst ''+'' vienmēr tiek sargātas ar drošinātājiem, rezultātā ecu nokurināt bez līku roku iejaukšanās provodkā ir gandrīz neiespējami!



Negribētu īsti šim piekrist viena loģiska iemesla dēļ. ecu sakomponēts no pusvadītājiem biezā slānī un pusvadītāju elementi strādā tikai no strāvas plūsmām, jeb kura diode, tranzistors, kondensators, mikroshēma darbojas no "+" un "-"
un saprotams, ka visu plates laukumu ar drošinātājiem nepārklāsi,jo "+" ir visur, bet kaut ko lielāku gan var mēģināt pārklāt ar pusvadītāju drošinātājiem kaut vai, bet nezinu cik tas varētu būt aktuāli.
Back to top
View user's profile Send private message
kook

Joined: 28 Apr 2006
Posts: 227
Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5
Reputation: 29.6Reputation: 29.6
votes: 11
PostPosted: Mon May 21, 2012 8:00 pm    Post subject: Reply with quote

Vetal wrote:
taa musejiem ir... ari sev ludzu partaisit lai nebutu aizdedzi jasledz kad gribi logu aizvert... tikai tur releju vajag, pa taisno nedrikst Wink


par cik man standarta relejs niķojas, beigts - tas pats, kas atbild par logiem un visu pārējo, esmu spiests sataisīt arī sev visu kā pašam labāk un pareizāk liekas. Ērtības labad un eksperimentālā kārtā tieši "pa taisno" sev arī sataisīju.Tagad nevajag nekādas atslēgas nekur bāzt, lai kustinātu logus, kā tīk un kad tīk.



P1130389.JPG
 Description:
kaut kā tā man sanāca, bet izpildījums var būt dažāds, es vienkārši izjaucu beigto releju un izmantoju tā kontaktus pielodējot vadus, lai mašīnā nav ķīmija jātaisa, iespraud un gatavs.
 Filesize:  2.71 MB
 Viewed:  364 Time(s)

P1130389.JPG



P1130387.JPG
 Description:
Tātad relejs atrodas salonā pie vadītāja aiz drošinātāju bloka. tur ir 4 releji un dotais relejs ir pats apakšējais. 2 grupu NO(normal open) kontakti. Starp citu tas Circuit breaker (bildē M7) ir svarīga logu kontaktu sastāvdaļa(termokontakts
 Filesize:  2.83 MB
 Viewed:  363 Time(s)

P1130387.JPG



aizv.JPG
 Description:
šo beigto releju aizvietoju ar standarta 1 grupas releju ignition funkcijai un logu kontaktus savienoju pa taisno.
 Filesize:  2.75 MB
 Viewed:  395 Time(s)

aizv.JPG



kontakti.JPG
 Description:
kontakts ar lielāku slodzi ir logu kontakts, to var redzēt pēc kontakta apdeguma. Ja kontaktus 3;5 savieno kopā apejot releju logus varēs bīdīt visu laiku bez aizdedzes atslēgas.
 Filesize:  1.99 MB
 Viewed:  380 Time(s)

kontakti.JPG




Last edited by kook on Mon May 21, 2012 9:34 pm; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
kook

Joined: 28 Apr 2006
Posts: 227
Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5
Reputation: 29.6Reputation: 29.6
votes: 11
PostPosted: Mon May 21, 2012 9:05 pm    Post subject: Reply with quote

tātad man bija brūnais relejs beigts un kaut kādu vēl tik pat lietotu likt vietā negribējās, jo kontakti tik un tā sacepušies jeb kuram lietotam relejam, tāpēc tāds risinājums ar logu atvēršanu pa taisno. Mīnuss ir tikai viens, ka logi ir zem strāvas visu laiku, kas strāvas noplūdi neiespaido(pogas ir papildus kontakti un ampērmetrs stingri man rāda nulli pie mērījumiem).

Ir vēl daži varianti un manipulācijas iespējamas:

1. brūno releju dalīt 2 relejos ar dažādām barošanām: piemēram - logu mehānisma darbināmo releju jums nepieciešams nobarot tikai no ACC releju(abi releji zilās krāsās) barošanas, kas atrodas augstāk virs brūnā releja. man tas nav pieņemami, jo tiek uzkabināts papildus relejs, kas darbojas līdz ar auto. Toties šai gadījumā logi jau strādā pagriežot ACCesory režīmā.

2.Vis labākais variants(pareizākais), kas neprasa ne viena releja uzkabi ir releju rokāde un nulles materiālu ieguldi. Tātad brūnā releja vietā liekam Acc zilo releju, samainām it kā tos abus vietām. Brūnā releja otrās kontaktu puses(ignition) daļu uzsēdinām uz zilo(acc) releju. Bet acc releja vietā liekam brūno releju ar 2 kontaktu grupām un uz vienas grupas uzsēdinam acc releja funkcijas un otru atdalīto releja grupu izmantojam logu kontaktiem. Šādā režīmā viss strādā kā iepriekš, tikai logus var virināt ACC pozīcijās(viss izņemot startera režīmu). Šis variants man patīk, jo ne viens relejs netiek likt plusā un tiek veiktas tiaki manipulācijas ar vadu pārvienošanu.

Varbūt kādam noder, jo mans ikdienas nissans izbesīja mani ar to atslēgu bāzelēšanu, lai ik reiz kad aizmirstu logus aizvēts nez kādēļ man jādarbina arī benzīna sūknis logu virināšanai Laughing tagad tāds komforts un kaifs, forši - nekādu lieku kustību. Ak jā veicot kaut kādas releju uzkabes vai manipulācijas logu releju aizvietošanas nedrīkst izmantot neko mazāku par 30A(ampēru) relejiem - nodegs un sacepsies savādāk.
Back to top
View user's profile Send private message
kook

Joined: 28 Apr 2006
Posts: 227
Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5
Reputation: 29.6Reputation: 29.6
votes: 11
PostPosted: Mon Oct 08, 2012 6:27 pm    Post subject: Reply with quote

Kādam varbūt ir ca18det kompja iekšējās shēmas pieejamas?
Back to top
View user's profile Send private message
2GGsx
Site Admin
Joined: 05 Apr 2003
Posts: 8711

Reputation: 177.6
votes: 132
PostPosted: Mon Oct 08, 2012 10:33 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.200sx.lv/forum/viewtopic.php?t=2703
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    200sx.lv Forum Index -> Remonti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group