View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Mon Oct 24, 2011 8:55 am Post subject: |
|
|
arī par to pašu aizdomājos.... ja visu laiku bendža cirkulē, tad neatliek nekas cits, kā mehāniskais degvielas regulators.... normāli tam taču jābūt ciet recirkulācijai.... bendžas spiedienu uzkačā līdz railam un sūknis atslēdzas, bet nevarētu uzkačāt, ja tas vārsts ir atvērts recirkulācijai...
a ecu tik dīvaini uzvedas laikam, jo nav degvielas spiediena uz sprauslām un motors nepiešķiļas....
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Mon Nov 07, 2011 11:50 pm Post subject: |
|
|
Atrisināts.
ECU tik dīvaini rīkojas, jo ir miris.
Vajadzēja jau ātrāk saprast, ja vārsti tiek raustīti un bendžas sūknis visu laiku rūc un inžektori nedarbojas, tad ir vāks.
Kaut kā palasot iepriekš rakstīto liekas daudz muļķību sarakstīts ...
Pēc visiem aplauzieniem kaut kāds priekšstats sāk veidoties, mēģināšu sevi palabot...
1.benzīna sūknis neatslēdzas pēc mistiskiem degvielas spiediena devējiem(kuru nemaz nav) bet gan ecu taimera....
Motors negriežas - Ecu atslēdz sūkni.
2.degvielas sistēmu joprojām neko nesaprotu, jo nav tur ko saprast, ja viss strādā
pa lielam doma tāda, ka degvielas spied. regulators uztur konstantu degvielas spiedienu pie dažādiem motora darba režīmiem(lai nebūtu tā, ka inžektors noteiktā laika vienībā iešpricē dažādus degvielas daudzumus)...
Iespējams pat, ja regulators beigts visam jānotiek kaut kādos diapazonos, jo degvielas atplūdei būtu jābūt sašaurinājumam, lai spiediens reikā turās.
3.noteikti atkal sarakstīju muļķibas, pēc brīža pārlasīšu un atkal staigāšu domīgu seju
Description: |
|
Filesize: |
1.19 MB |
Viewed: |
463 Time(s) |
|
|
|
Back to top |
|
|
Zaarciniex Site Admin Joined: 05 Apr 2003 Posts: 4107 Vehicle: 200sx `91 S13; Kūtiņu votes: 65 |
Posted: Tue Nov 08, 2011 1:32 am Post subject: |
|
|
tak panjem no kaada ECU un noteste....
_________________ Kroko Type400 by Zaarciniex
Voicham ir IFeens! Un tapeec paraxtos nav bilzhu!! |
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Tue Nov 08, 2011 9:03 am Post subject: |
|
|
viss darbojas, paldies tomatc par ecu.
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 09 Jun 2005 Posts: 506 Vehicle: 200sx votes: 10 |
Posted: Tue Nov 08, 2011 9:16 am Post subject: |
|
|
Man ar ECU bija līdzīga problēma-pārpuva 1 dzīsliņa, kā rezultātā pārstāja darboties viens cilindrs, es šo problēmu atrisināju ar lodāmura un vadiņa palīdzību.
_________________ www.sabi.lv |
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Tue Nov 08, 2011 9:35 am Post subject: |
|
|
Kad es ieraudzīju to ko nobildēju arī sapriecājos, jo bija doma, ka celiņu iespējams salodēšu un viss aizies.... bet.
Bildē izskatās, ka celiņam ir beigas, lai gan visus oksīdus notīrot atklājas pavisam cits skats. Celiņš ir bojāts tikai tik, cik palicis bez lakas aizsargkārtas...un caur oksīdu kārtu pārklājies uz ecu vāku(kas bildē apzīmēts ar sarkanu). Rezultātā celiņš ir aizgājis uz "īso" caur sāļiem ar nulli un kaut ko izbliezis.
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 02 Sep 2009 Posts: 338 Vehicle: RS 2.5 votes: 19 |
Posted: Tue Nov 08, 2011 11:36 am Post subject: |
|
|
tas, ka ecu viens celiņš ir aizgājis uz masu ir huiņa, jo iekš ecu viss vadās ar masu, un tajās vietās kur plūst ''+'' vienmēr tiek sargātas ar drošinātājiem, rezultātā ecu nokurināt bez līku roku iejaukšanās provodkā ir gandrīz neiespējami!
P.S. degvielas spiediena regulātors paceļ spiedienu reikā proporcionāli spiedienam ieplūdes kolektorā, lai degviela vispār spētu pārvarēt spiedienu ieplūdes kolektorā un nemainītos degvielas iesmidzināšanas kvalitāte pie spiediena maiņam!
iesmidzinātās degvielas daudzumu nosaka ECU ar impulsa garumu (pulse width)!
ceru ka ieviesu kādu skaidrību!
_________________ vārdi ''stock'' un ''gay'' priekš manis ir sinonīmi!
when people ask me if my car has an SR20, i respond "yeah i got insurance" |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2011 12:19 pm Post subject: |
|
|
Es vienreiz nokurinaaju ECU ar triis vadiem, kas pienaak pie gaisa meeriitaaja LOL
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T votes: 93 |
Posted: Tue Nov 08, 2011 2:24 pm Post subject: |
|
|
Viitols wrote: | tas, ka ecu viens celiņš ir aizgājis uz masu ir huiņa, jo iekš ecu viss vadās ar masu, un tajās vietās kur plūst ''+'' vienmēr tiek sargātas ar drošinātājiem, rezultātā ecu nokurināt bez līku roku iejaukšanās provodkā ir gandrīz neiespējami! | Reiz nokurinaju kompi vienkarshi sportojot pa Chaka ielas bedrem kkas MAF vadinjos izraisija iso un izdedzinaja celinju kompii
_________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh |
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Tue Nov 08, 2011 2:46 pm Post subject: |
|
|
Nezinu, kas nodedzis, kas nē, bet izbeidzās kompis pēķšņi, braucot ar ģimeni uz daugavpili, labi ka netālu no mājām 5-7Km ....
Kā zinādams paņēmu līdzi cepuri un cimdus, kurus pēcāk kaut kur pakāsu....
Tagad baidos zapaskas tableti likt bagāžā, nelaba zīme - riepu pārdursi, vai disku salocīsi
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Mon May 21, 2012 7:12 pm Post subject: |
|
|
Viitols wrote: | tas, ka ecu viens celiņš ir aizgājis uz masu ir huiņa, jo iekš ecu viss vadās ar masu, un tajās vietās kur plūst ''+'' vienmēr tiek sargātas ar drošinātājiem, rezultātā ecu nokurināt bez līku roku iejaukšanās provodkā ir gandrīz neiespējami!
|
Negribētu īsti šim piekrist viena loģiska iemesla dēļ. ecu sakomponēts no pusvadītājiem biezā slānī un pusvadītāju elementi strādā tikai no strāvas plūsmām, jeb kura diode, tranzistors, kondensators, mikroshēma darbojas no "+" un "-"
un saprotams, ka visu plates laukumu ar drošinātājiem nepārklāsi,jo "+" ir visur, bet kaut ko lielāku gan var mēģināt pārklāt ar pusvadītāju drošinātājiem kaut vai, bet nezinu cik tas varētu būt aktuāli.
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Mon May 21, 2012 8:00 pm Post subject: |
|
|
Vetal wrote: | taa musejiem ir... ari sev ludzu partaisit lai nebutu aizdedzi jasledz kad gribi logu aizvert... tikai tur releju vajag, pa taisno nedrikst |
par cik man standarta relejs niķojas, beigts - tas pats, kas atbild par logiem un visu pārējo, esmu spiests sataisīt arī sev visu kā pašam labāk un pareizāk liekas. Ērtības labad un eksperimentālā kārtā tieši "pa taisno" sev arī sataisīju.Tagad nevajag nekādas atslēgas nekur bāzt, lai kustinātu logus, kā tīk un kad tīk.
Description: |
kaut kā tā man sanāca, bet izpildījums var būt dažāds, es vienkārši izjaucu beigto releju un izmantoju tā kontaktus pielodējot vadus, lai mašīnā nav ķīmija jātaisa, iespraud un gatavs. |
|
Filesize: |
2.71 MB |
Viewed: |
364 Time(s) |
|
Description: |
Tātad relejs atrodas salonā pie vadītāja aiz drošinātāju bloka. tur ir 4 releji un dotais relejs ir pats apakšējais. 2 grupu NO(normal open) kontakti. Starp citu tas Circuit breaker (bildē M7) ir svarīga logu kontaktu sastāvdaļa(termokontakts |
|
Filesize: |
2.83 MB |
Viewed: |
363 Time(s) |
|
Description: |
šo beigto releju aizvietoju ar standarta 1 grupas releju ignition funkcijai un logu kontaktus savienoju pa taisno. |
|
Filesize: |
2.75 MB |
Viewed: |
395 Time(s) |
|
Description: |
kontakts ar lielāku slodzi ir logu kontakts, to var redzēt pēc kontakta apdeguma. Ja kontaktus 3;5 savieno kopā apejot releju logus varēs bīdīt visu laiku bez aizdedzes atslēgas. |
|
Filesize: |
1.99 MB |
Viewed: |
380 Time(s) |
|
Last edited by kook on Mon May 21, 2012 9:34 pm; edited 3 times in total |
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Mon May 21, 2012 9:05 pm Post subject: |
|
|
tātad man bija brūnais relejs beigts un kaut kādu vēl tik pat lietotu likt vietā negribējās, jo kontakti tik un tā sacepušies jeb kuram lietotam relejam, tāpēc tāds risinājums ar logu atvēršanu pa taisno. Mīnuss ir tikai viens, ka logi ir zem strāvas visu laiku, kas strāvas noplūdi neiespaido(pogas ir papildus kontakti un ampērmetrs stingri man rāda nulli pie mērījumiem).
Ir vēl daži varianti un manipulācijas iespējamas:
1. brūno releju dalīt 2 relejos ar dažādām barošanām: piemēram - logu mehānisma darbināmo releju jums nepieciešams nobarot tikai no ACC releju(abi releji zilās krāsās) barošanas, kas atrodas augstāk virs brūnā releja. man tas nav pieņemami, jo tiek uzkabināts papildus relejs, kas darbojas līdz ar auto. Toties šai gadījumā logi jau strādā pagriežot ACCesory režīmā.
2.Vis labākais variants(pareizākais), kas neprasa ne viena releja uzkabi ir releju rokāde un nulles materiālu ieguldi. Tātad brūnā releja vietā liekam Acc zilo releju, samainām it kā tos abus vietām. Brūnā releja otrās kontaktu puses(ignition) daļu uzsēdinām uz zilo(acc) releju. Bet acc releja vietā liekam brūno releju ar 2 kontaktu grupām un uz vienas grupas uzsēdinam acc releja funkcijas un otru atdalīto releja grupu izmantojam logu kontaktiem. Šādā režīmā viss strādā kā iepriekš, tikai logus var virināt ACC pozīcijās(viss izņemot startera režīmu). Šis variants man patīk, jo ne viens relejs netiek likt plusā un tiek veiktas tiaki manipulācijas ar vadu pārvienošanu.
Varbūt kādam noder, jo mans ikdienas nissans izbesīja mani ar to atslēgu bāzelēšanu, lai ik reiz kad aizmirstu logus aizvēts nez kādēļ man jādarbina arī benzīna sūknis logu virināšanai tagad tāds komforts un kaifs, forši - nekādu lieku kustību. Ak jā veicot kaut kādas releju uzkabes vai manipulācijas logu releju aizvietošanas nedrīkst izmantot neko mazāku par 30A(ampēru) relejiem - nodegs un sacepsies savādāk.
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Mon Oct 08, 2012 6:27 pm Post subject: |
|
|
Kādam varbūt ir ca18det kompja iekšējās shēmas pieejamas?
|
|
Back to top |
|
|
|
|
Back to top |
|
|
|