View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Thu Oct 25, 2012 1:57 pm Post subject: |
|
|
Paldies, interesēja tieši, kas lācītim vēderā.
Var būt, ka kāds tās iekšējās strukturas un shēmas jau smuki sazīmējis. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Sun Nov 11, 2012 4:13 pm Post subject: |
|
|
Kāds šito eksperimentu saprot?
Viņi paņem atmosfērnieku ar karburatoru un sagāž tajā gaisu, gaidot jaudas pieaugumu nepalielinot degvielas padevi. Lai dabūtu ko ārā tad arī karburators būtu jāpielāgo, lai lej vairāk iekšās...?
https://www.youtube.com/watch?v=cbGWgvJN1_8&feature=related |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2012 7:46 pm Post subject: |
|
|
kook wrote: | Kāds šito eksperimentu saprot?
Viņi paņem atmosfērnieku ar karburatoru un sagāž tajā gaisu, gaidot jaudas pieaugumu nepalielinot degvielas padevi. Lai dabūtu ko ārā tad arī karburators būtu jāpielāgo, lai lej vairāk iekšās...?
https://www.youtube.com/watch?v=cbGWgvJN1_8&feature=related |
Cerams tu to visu video neuztvēri nopietni |
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Sun Nov 11, 2012 8:29 pm Post subject: |
|
|
uztvēru gan nopietni, ja uz stenda uzstutēja varēja vismaz auto ar smadzenēm paņemt, kas māk rēķināt gaisu... tad būtu interesanti, cik putekļu sūcēji aizvieto turbīnu |
|
Back to top |
|
|
Joined: 15 Nov 2005 Posts: 1828 Vehicle: Toyota Celica GT-Four ST185; BMW e30 M50B25 votes: 38 |
Posted: Sun Nov 11, 2012 9:56 pm Post subject: |
|
|
shis protams ir hujnja pilniga, bet vispar ari ar karburatoru maisijums sanak precizs uzliekot turbinu, tikai jabuve taa lai karburators ir pirms turbinas. turbina iesucot vairak gaisa, rada lielaku retinajumu difuzoraa un degviela attieciigi tiek pievadita vairak. taa meedz dariit un tie motori tiesham iet. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Mon Dec 03, 2012 9:08 am Post subject: |
|
|
par to šņabi nesapratu, kā tas ir tiešī šņabis vai kaut kāds tehnisks šķīdums un kā tas viss notiek, kā tas šķīdums tiek iesmidzināts... vai arī to var vnk balonā saspiest un tad padot...?
https://www.youtube.com/watch?v=QWd_HQ6AzT8&list=UL |
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Sun Aug 18, 2013 12:38 pm Post subject: |
|
|
Savam caDetam nepieciešamas jaunas aizdedzes sveces, kāds varbūt ieteiks uz kuru pusi skatīties un ir iemēģinājis daudz ko. Iepriekš bija Denso irīdija, kut kā neļoti mierīgai braukšanai... Paldies
https://www.youtube.com/watch?v=P1dooai8sv0 |
|
Back to top |
|
|
Joined: 26 Dec 2005 Posts: 613 Vehicle: RS13 CA18DET votes: 22 |
Posted: Sun Aug 18, 2013 8:42 pm Post subject: |
|
|
Lietoju NGK BKR6E-11 man patīk. Strādā labi. _________________ Turbos make torque, and torque makes fun. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 25 Dec 2005 Posts: 186 Vehicle: Nissan 200sx votes: 6 |
Posted: Sun Aug 18, 2013 9:17 pm Post subject: |
|
|
BrX wrote: | Lietoju NGK BKR6E-11 man patīk. Strādā labi. |
Man tadas pashas viss tip top |
|
Back to top |
|
|
Joined: 04 May 2008 Posts: 678 Vehicle: s13,W211 votes: 32 |
Posted: Sun Aug 18, 2013 9:32 pm Post subject: |
|
|
man stav BKR7e, lidz 1.8 bara nekadas problemas )) zazor 0.7mm. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sun Aug 18, 2013 11:08 pm Post subject: |
|
|
BCPR6E-11 loti labi stradaja ar stock motoru.
BKR6E-11 stradaja labi gan tuksgaita gan pie slodzes.
Tagad BKR7E 0.8 mm tikai nepatik ka tuksgaita motors strada. Bet pie slodzes daudz labak neka ar BKR6E. _________________ If ca18 runs perfectly, then its not ca18. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5 votes: 11 |
Posted: Sun Feb 16, 2014 9:52 pm Post subject: |
|
|
Sveiciens, atmetos ar nissu. Par ātru atlaidu gāzīti un truba nost no turbīnas. Pieskrūvēju diemžēl vairs pat nelec... tāds klusums starteri griežot, ka pat vairs neķer.
Vakar stundiņa brīva, parakos:
1.Dzirkstele ir, sveces mitrākas, bet strādā, nomainīju.
2.Bendžas sūknis rūc.
3.Inžektori tikšķ, nomērīju no kompja ar multimetru visi 4 darbojas.
pieņēmums "it kā" strādā.
4.CAS mēģināju grozīt pieļaujamā amplitūdā startējot, bez izmaiņām.
--------------------------------------------------------------
Ir kādas idejas? Paldies. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sun Feb 16, 2014 10:38 pm Post subject: |
|
|
[quote="kook"]Sveiciens, atmetos ar nissu. Par ātru atlaidu gāzīti un truba nost no turbīnas. Pieskrūvēju diemžēl vairs pat nelec... tāds klusums starteri griežot, ka pat vairs neķer.
Vakar stundiņa brīva, parakos:
1.Dzirkstele ir, sveces mitrākas, bet strādā, nomainīju.
2.Bendžas sūknis rūc.
3.Inžektori tikšķ, nomērīju no kompja ar multimetru visi 4 darbojas.
pieņēmums "it kā" strādā.
4.CAS mēģināju grozīt pieļaujamā amplitūdā startējot, bez izmaiņām.
--------------------------------------------------------------
Ir kādas idejas? Paldies. [/quote
truba nost no turbas kura vieta ? izeja uz IC ?
parej pari visiem vadiem vai viss ir virsu. _________________ Volvo truck spainis un Riepas nav sveša lieta |
|
Back to top |
|
|
Joined: 04 Aug 2011 Posts: 174 Vehicle: 200sx votes: 3 |
Posted: Mon Feb 17, 2014 9:19 am Post subject: |
|
|
ko noziimee Quote: | tāds klusums starteri griežot, ka pat vairs neķer. |
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 25 Nov 2005 Posts: 4425 Vehicle: rs13 95` Passat 00` votes: 159 |
Posted: Mon Feb 17, 2014 10:01 am Post subject: |
|
|
varbūt zobsiksna pārlekusi/saplīsusi.. |
|
Back to top |
|
|
|