View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
|
Posted: Tue Aug 05, 2008 10:51 am Post subject: |
|
|
Vakar iegādāts Walbro KITs pa ļoti labu cenu un uzlikts Walbro degvielas suknis.
Vēlāk uzcepšu BUJ uz S14a degvielas sukņa maiņu. _________________ dedzini, vēl nav par vēlu |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Fri Aug 08, 2008 7:28 am Post subject: |
|
|
Pēc divu dienu servisa Silvija atkal ripo, kaut kas bija tomēr ar to degvielas sūkņa instalu, man jau bija aizdomas ka uz sliedes es viņu nepareizi vai nepietiekami labi piestiprināju, iebraucot Mārupē ir forša bedre, aiz tās es arī paliku, noslāpa un vairs negribēja iedarbināties.
Pie viena nomainīts gala bundulis no JDM Subāra, skaņa daudz patīkamāka, un var pat teikt drusku klusāka
P.S. tirgošanā vecais benzīna sūknis, 3" izplūde ar cutout elektroniski vadāmu vārstu, ja kādam ir interese PM. Kā arī kaut kur ir priekšējais labais plaukts ar nokalpojušu lodbalstu, ko var pārpresēt. _________________ dedzini, vēl nav par vēlu |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Wed Aug 13, 2008 7:30 am Post subject: |
|
|
Vakar tika iegadāta akustika:
Priekšā DLS Referencce 6
Aizmugurē Classic 426
+ Dabūju GroundZero 5 kanālu pastūzi.
Visu vakaru vilku vienu vienīgo strāvas vadu
Nezinu kur subi iebāzt _________________ dedzini, vēl nav par vēlu |
|
Back to top |
|
|
Joined: 11 Feb 2006 Posts: 3035 Vehicle: Hard Core 200sx, aka 180JZ votes: 57 |
Posted: Wed Aug 13, 2008 8:48 am Post subject: |
|
|
[Edzis] wrote: | Vakar tika iegadāta akustika:
Priekšā DLS Referencce 6
Aizmugurē Classic 426
+ Dabūju GroundZero 5 kanālu pastūzi.
Visu vakaru vilku vienu vienīgo strāvas vadu
Nezinu kur subi iebāzt |
dls skan labi!
bija kadreiz man taadi! _________________ www.abc-clutch.com Sajūgi visam
JZ specialist
Lētākas daļas no DRIFTWORKS veikala. PM |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Wed Jun 03, 2009 11:31 am Post subject: |
|
|
Sen nekas nav atjaunots.
Šodien savākts no APEs stūres reikas gali (No Almeras der 38Ls)
+ pasūtīta piekarei paciņa no USA _________________ dedzini, vēl nav par vēlu |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Wed Jul 01, 2009 10:04 pm Post subject: |
|
|
Tā kā kādu laiku atpakaļ atnāca paciņa ar Hyper Suspension sarkanajām buksēm, tika rasta iespēja un šodien noārdīta aizmugurējā piekare.
Subframe bukses paliks oriģinālās.
6stundas un piekare nojaukta (tik ilgi tāpēc ka nekad agrāk to neesmu darījis.) Aizvests uz garažu ar 100tonnīgu presi, un sākās šitais te, iekšā ārā + lubrikants
Aizmugures stieņiem bukses pārpresētas, palika aizmugurējais plaukts un tā daļa ar pusasi un bremžu disku.
Sestdien plānots likt kopā, un kaut kad pa nākošo nedēļu domāju noārdīt priekšu.
Bildes kaut kad vēlāk. _________________ dedzini, vēl nav par vēlu |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Wed Jul 08, 2009 9:22 am Post subject: |
|
|
Silvija atdzīta mājās no bukšu procesa.
Palika divas priekšējās bukses kas iet priekšējo plauktu galos. Nevarēju uzgriezni no lodveida balsta dabūt vaļā, dzīšu ceturdien uz vienu servisu, provēsim fleksēt nost uzgriezni. Vēl ir jāsamaina tie stūres reikas gali.
Lietas kas jānopērk/jāpasūta: aizmugurējā īsā skrūve ar ko savērsumu/sagāzumu regulē ~ 9Ls
priekšā stabilizātora atsaite ābolā kustās, jāmaina, morcentā uz pasūtījumu 34ls gabalā, ebayā 25Ls pāris.
Amortizātori: oriģinālie ar putekļugumijām 90ls gabalā, KONI 80Ls gabalā (veikalos dārgāk).
Neskatoties uz to ka amortizatori aizmugurē ir pilnīgi nobeigušies, auto pēc izjūtām ir daudz stingrāks (nav sevišķi cietāks), liekas ka ir stabilāks.
Beidzot, beidzot nemet purnu gaisā uz salu tilta salaidumiem, kas mani visvairāk tracināja. Itkā arī vadība joslumaiņā neļauj gāzelēties no sāna uz sānu. Vadība precīzāka.
P.S. Ja nav pieejami paziņas ar presi un brīvprātīgi palīgi garažas bedrē, par pārpresēšanu var aizmirst, ir to vērts samaksāt 7Ls par servisa pārpresēšanu un pašam nečakarēties. Man tas aizņēma gandrīz nedēļu. _________________ dedzini, vēl nav par vēlu |
|
Back to top |
|
|
Joined: 22 Jan 2007 Posts: 1107 Vehicle: zviedru ledusskapis votes: 18 |
Posted: Wed Jul 08, 2009 9:59 am Post subject: |
|
|
cik ta tev vinsh nobraucis? man gan viss svezaks bija kad bukses mainiju. atsaites, lodbalsti, bukses. pāris lodbalstus profilaksei pie vienaam saapeem nomainiiju. aizmugureejie amortinji kaa jauni bija... _________________ Sēžu tualetē, lasu politikas lappusi! Rodas tāda kā kopības sajūta- dirš viņi, diršu es! |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Wed Jul 08, 2009 10:00 am Post subject: |
|
|
Drīz 140k km būs _________________ dedzini, vēl nav par vēlu |
|
Back to top |
|
|
Joined: 22 Jan 2007 Posts: 1107 Vehicle: zviedru ledusskapis votes: 18 |
Posted: Wed Jul 08, 2009 10:04 am Post subject: |
|
|
man 188k... _________________ Sēžu tualetē, lasu politikas lappusi! Rodas tāda kā kopības sajūta- dirš viņi, diršu es! |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Wed Jul 08, 2009 10:23 am Post subject: |
|
|
Es jau cauru gadu braucu _________________ dedzini, vēl nav par vēlu |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Fri Oct 02, 2009 7:12 pm Post subject: |
|
|
Sataisītas logutīrītāju birstes kas Megamītā nosprāga.
Samainīti stūres stieņi un azimugurējais ritenis atkal ir uz piecām skrūvēm.
Paldies JapFactory, par ātro remontu un ļoti draudzīgām cenām. _________________ dedzini, vēl nav par vēlu |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2011 9:06 am Post subject: |
|
|
Sen nekas nav bijis updeitots
Aprīļa beigās tika noņemts bamperis, jo kādu brīdi braukāju ar saplēstu.
Kad tas tika noārdīts, tika konstatētas dažas lietas kas jānovērš.
1 bamperis vispār turējās uz spārniem, apaksējā stiprības stienī nebija neviena skrūve, braucot bija stipri būkšķi un no lukturiem noberztas strīpas uz bampera.
2 gali kas uzskrūvējās lanžeronos, kur ir atbalsts bamperim, viena vispār nebija, otrs sarūsējis + saliekts. Kā tas bamperis turējās un nenokrita...
3 nosēdušās šofera durvis, izārdot spārnu tika noregulētas, bet lai tiktu klāt spārnam bija arī jānoņem slieksnis
4 Un te nāk interesantākais, ja jau bamperis nost, jānoņem cooleris un jāizskalo. Kas to būtu domājis, cooleris caurs kā izrūsējis spainis. Nācās lipināt trubas lai vismaz kaut kā var pabraukt.
Cooleri noamputēju saliekot laukutuningstyle kanalizācijas trubas (a ko darīt ) Toties auto verās, blows sāka šķaudīt jau pie 2000rpm atmetoties. Tikai tagad es sapratu ka mašīna līdz šim vispār negāja
5 Pēc garāka brauciena atgriežoties mājās konstatēju nepatīkamu slapjumu zem auto, sākumā domāju karteris, bet kad tiku līdz pacēlājam izrādījās priekšējais kloķenes blīvslēgs. _________________ dedzini, vēl nav par vēlu |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2011 9:15 am Post subject: |
|
|
No yoyo iepirkts Apexi FMIC
Ape saļņiks
Uz doto brīdi JapFactory burās ap auto.
Kits protams lika nomainīt sen raudošo aķi.
Iepirku Varta slim 40Ah mazo aķīti 140x190 300A, redzēs kā būs ziemā, bet tā kā braucu bez A/C un muziku neklausos, gan jau būs OK.
vienīgi ar mazajām klemēm, bet pa 1Ls gab. iedeva alumīnija pārejas.
Dabūts arī no bampermeistera buferis, kuru vēl ir jānokrāso, izgrieztas pāris manuprāt nevajadzīgas daļas + pārtaisīta apakšējā lūpa
Pats ņemos ar lanžeronos skrūvējamo bampera atbalsta apstrādi, dabūju no yo-yo tikai drusku aprūsējuši.
Drāšu birste + cinka grunts+ krāsa un kā jauni.
Beigās auto jābūt ne tikai ātrākam, bet arī skaistākam, esmu arī pārtaisījis lukturus uz melno optiku, ja kādam vajag meistara kontaktus PM.
Bildes ielikšu, kad no fočuka izvilkšu. _________________ dedzini, vēl nav par vēlu |
|
Back to top |
|
|
Joined: 11 Feb 2006 Posts: 3035 Vehicle: Hard Core 200sx, aka 180JZ votes: 57 |
Posted: Fri May 06, 2011 11:21 am Post subject: |
|
|
tas nav Apexi bet APEX perfromane coolers!
apex performance - letais
Apexi - dargais !
bet kulers jau vakar bija virsu ar visu paipingu! _________________ www.abc-clutch.com Sajūgi visam
JZ specialist
Lētākas daļas no DRIFTWORKS veikala. PM |
|
Back to top |
|
|
|