View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Joined: 13 Aug 2003 Posts: 1217 Vehicle: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01 votes: 4 |
Posted: Fri Jun 04, 2004 12:33 pm Post subject: Kloķvārpsta |
|
|
Tad nu vakar beidzot atdevu Daugavpils ielā 58 (IU Terpa Serviss, Kovaļevskim, mob.9257790) plazmošanai kloķeni (jāatjauno visi pamatkakliņi un klaņu kakliņi, zem jautājuma palika vienīgi blīvslēgu vietas). Gatavu solīja nedēļas laikā (tāds esot tas viņu darba cikls - vispirms vedot noslīpēt, tad uz vietas uzplazmojot un atkal vedot slīpēt). Cena = Ls 90.
Pēc pirmajiem novērojumiem tur šancē visumā sakarīgi večuki (sanāca parunāties gan ar Mackeviču, gan ar Kovaļevski), bet beigu beigās man neradās pārliecība par to, kā šis no manuāļa nolasīja pamatkakliņu un klaņu kakliņu standarta izmērus (sk. EM-52).
Šis paņēma:
- Main journal diameter (Dm) > 52.951 - 52.975 un no lielākā atņēma 0.02 = 52.955
- Pin journal diameter (Dm) > 44.954 - 44.974 un no lielākā arī atņēma 0.02 = 44.954
Tie būšot tie īstie izmēri, uz kuriem atjaunot. Ko sakiet par šādu piegājienu? Es jau gan pats vēl pašlaik nerubīju fišku, kamdēļ vispār tiem standartizmēriem ir tādi intervāli, bet štukoju - ja atjauno tuvāk tam mazākajam izmēram, tad necik tālu nebūs arī slīpēšana uz 1.remonta izmēru. A kā tur īsti ir? Grosauto (Zemzaru ielā 1) pirms tam pēc tā paša manuāļa uz tiem pašiem standarta izmēru intervāliem iepirku arī pamatšāles (Ls 28.60) un klaņu šāles (Ls 9.00).
Uz lielākā blīvslēga vietas (kā to precīzi sauc es nezinu) tuvāk kloķenes galam visapkārt bija arī 2 nelieli izdilumi (salīdzinot ar citām uz plazmošanu atvestajām kloķenēm, tie izskatījās niecīgi, bet neviens tām citām kloķenēm tās blīvslēgu vietas netaisījās atjaunot) un tad vēl visapkārt (vairāk uz kloķenes pusi) bija tāda kā standartā bijusi grope (ieliktu bildi, kurā varētu redzēt, bet nemāku), kas neizskatījās pēc iedilušas (bija tāda tumša). Tās pēdējās dēļ arī raustījāmies ķerties klāt tai blīvslēga vietas atjaunošanai. Kā tam tur visam būtu jābūt? Cena par šo papildus darbu esot apm. Ls 16 un to visu viņi varot paveikt uz vietas Daugavpils ielā.
Uh, gari gan sanāca, bet īsāk nevarēju. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 05 Apr 2003 Posts: 1648 Vehicle: turbo tk n t votes: 18 |
Posted: Fri Jun 04, 2004 1:35 pm Post subject: |
|
|
nu manjaki anyway, vieniigi stulbi sanaak, ka katrs par jaunu staigaa shos murgainos kapitaalremontu celjus
Inc, tad Tev sanaaks, ka klokjene buus par mazu taam shaaleem, ko esi iepircis??Taa es sapratu...A 0,02mm ir nepiecieshamais minimums, lai taa klokjene neiespruustu starp shaaleem..apmeeram..Plazmojums cietais vai parastais, kaadas shaales?? |
|
Back to top |
|
|
Zaarciniex Site Admin Joined: 05 Apr 2003 Posts: 4107 Vehicle: 200sx `91 S13; Kūtiņu votes: 65 |
Posted: Fri Jun 04, 2004 5:10 pm Post subject: |
|
|
Vismaz, cik es skatos, ka buus ok. Tikai shaales veel nevajadzeeja pirkt. A , ja nu peekshnji kaut kas noiet greizi un dzheki - nokljuudaas.
Kaut gan...anyway var piesliipeet, ja gadiijumaa kas. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 14 Jan 2004 Posts: 89 Vehicle: 200sx 1.8 t |
Posted: Mon Jun 28, 2004 12:21 pm Post subject: |
|
|
juutu ka man ar ir vaaks, saaka kaut kas nepatikams grabeet . shodien pleesiishu valjaa un skatiishos kas tam laacukam veederinjaa. un ja piepildiisies manas ljaunaakaas domas tad laikam ar man buus tam murgam jaaiet cauri, veel tik palikusi ceriibinja ka moshka buus izsistas shales. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 14 Jan 2004 Posts: 89 Vehicle: 200sx 1.8 t |
Posted: Tue Jun 29, 2004 3:07 pm Post subject: |
|
|
jap, di.... ir. shodien atpleesu valjaa un kaa raadaas arii klokjene buus jaasliipee, tad nu man ir radies viens jautaajuminjsh.man taa klokjene jau vienu reizi ir sliipeeta un tagat vareetu nosliipeet uz otro remont izmeeru, bet tad kas ir labaak sliipet klokjeni un likt otro remont izmeeru vai arii pie reizes vinju noplazmot un likt kaa naakas? starp citu kur taas shaales var iegaadaaties? jo te auto veikalaa man atlika tik pateikt vaardu 200 nisans kaa man uzreiz pateica ka ceriibu nav. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Dec 2003 Posts: 1179 votes: 3 |
Posted: Tue Jun 29, 2004 3:34 pm Post subject: |
|
|
protams, ka liec otro remontu! plazmot vajag, ja jau ir 3 remonts un vairs nevar nosliipeet! paskaties manuaalii izmeerus un tad ej uz veikalu! der no visaadien sunny u.c. populaariem auto! |
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T votes: 93 |
Posted: Tue Jun 29, 2004 3:54 pm Post subject: |
|
|
No kadiem tieshi? Sunny 1.8 nav nekads populars auto IMHO _________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Tue Jun 29, 2004 4:02 pm Post subject: |
|
|
baac ir taksh prieksh CA18DET
tak Arturs un InC pirka un pat rakstiija kur cik maksaa utt. ko njemaas pazvanat tak uz veikaliem pirms saakat ziileet a kur buus ja buus ja nebuus ... |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Dec 2003 Posts: 1179 votes: 3 |
Posted: Tue Jun 29, 2004 5:10 pm Post subject: |
|
|
piekriitu 2GGsx! bet der jau ne tikai no 1.8, bet arii no 1.6, 2.0, 2.? un veel visaadiem neatceros vai opeliem, fordiem volvo, bet deficiits toch naf! |
|
Back to top |
|
|
Zaarciniex Site Admin Joined: 05 Apr 2003 Posts: 4107 Vehicle: 200sx `91 S13; Kūtiņu votes: 65 |
Posted: Tue Jun 29, 2004 5:19 pm Post subject: Re: |
|
|
redmax wrote: | piekriitu 2GGsx! bet der jau ne tikai no 1.8, bet arii no 1.6, 2.0, 2.? un veel visaadiem neatceros vai opeliem, fordiem volvo, bet deficiits toch naf! |
Turbiinas arii der no visaadiem!
Jox! |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Dec 2003 Posts: 1179 votes: 3 |
Posted: Tue Jun 29, 2004 5:39 pm Post subject: |
|
|
aga!
bet shaaleem pat vienaadi mumuri! |
|
Back to top |
|
|
Joined: 13 Aug 2003 Posts: 1217 Vehicle: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01 votes: 4 |
Posted: Tue Jun 29, 2004 10:12 pm Post subject: |
|
|
Domāju, ka slīpēt uz 2 remontu iznāks daudz lētāk, kā plazmot un slīpēt uz standartu. Man šis prieks uzplazmot un noslīpēt uz standartu izmaksāja Ls 90 (Ls 10 par katru kakliņu) + šāles.
Pirms mēneša Grosauto (Zemzaru ielā 1) N200sx pamatšāles un klaņu šāles uz standartu bija uz vietas un maksāja attiecīgi Ls 28.60 un Ls 9.00. Vēl kādas nedēļas iepriekš Zaarciniex tur interesējās un ja atmiņa neviļ, bija arī uz remonta izmēriem. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 23 Jan 2004 Posts: 1072 Vehicle: Black S13 votes: 30 |
Posted: Mon Feb 04, 2008 6:24 pm Post subject: |
|
|
Te buus tabula no kaa der klokenes CA18DT
|
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 10:10 am Post subject: |
|
|
nav par nissaniem, bet tomer probleema, nopisaas kloķvārpstas apgriezienu devejs mazda 323 1999g. mosh kads var paliidzet ar info kur dabuut? 6rotus vai linku. cena ko servisaa piedavaja 220 ls. pa saliitu _________________ fuck fuel economy |
|
Back to top |
|
|
Joined: 05 Sep 2006 Posts: 1299 Vehicle: GTIR votes: 37 |
Posted: Fri Apr 17, 2009 11:34 am Post subject: |
|
|
Lūdzu, iesakiet, kur vest pārbaudīt un nepieciešamības gadījumā slīpēt kloķvārpstu. un kas ar Gaujas ielu, citiem sliktas atsauksmes |
|
Back to top |
|
|
|