cik atceros tad audi monoshpricei vareja regulet degvielu ar vienu viltigu skruvi! Monoshpricei degviela regulejas ar varstu kas atrodas pie gaisafiltra kastes! ka spied grida varsts paceljas! Tas tak tas pats carburators tikai ar sprauslaam! _________________ Pagaidām pārvietojos ar Family Wheel Drive
cik atceros tad audi monoshpricei vareja regulet degvielu ar vienu viltigu skruvi! Monoshpricei degviela regulejas ar varstu kas atrodas pie gaisafiltra kastes! ka spied grida varsts paceljas! Tas tak tas pats carburators tikai ar sprauslaam!
Tu laikam jauc ar audi mehanisko nepārtraukto iesm. sistēmu
cik atceros tad audi monoshpricei vareja regulet degvielu ar vienu viltigu skruvi! Monoshpricei degviela regulejas ar varstu kas atrodas pie gaisafiltra kastes! ka spied grida varsts paceljas! Tas tak tas pats carburators tikai ar sprauslaam!
Tu laikam jauc ar audi mehanisko nepārtraukto iesm. sistēmu
droshvien ka jaucu jo ne ta salasijos ko problemas ipashnieks pa savu auto bij rakstijis _________________ Pagaidām pārvietojos ar Family Wheel Drive
Manam Sunny TA uzrādīja parlieku lielas atgāzes - CO 6,8% (pieļaujams līdz 3%) un arī degvielas patēriņš kļuvis nesamērīgi liels priekš 1,4 dzinēja. Izlasīju te forumā vairākus topikus ar šīm lietam saistītām tēmām.
Par cik es tāds "svētdienas" mehāniķis vai kāds nevarētu paskaidrot kā pārbaudīt zondī - tā strādā vai nē?
Kādi vēl iemesli varētu būt lielam patēriņam un CO limenim( izņemot rpotams rpm, tps, temp sensorus un zondi)? Vai varētu būt pie vainas tas ka mašīna visu ziemu stāvēja bezdarbībā??
Šī tēma sen nav cilāta, bet ja svešā topika ielīdu tad sory.
Problēma sekojoša - Nissan Suny 1.4 LX 91 gada ražojums. Motors 1,4 ar karburatoru.
Motoram ir parāk augsta tukšgaita. Tahometrs šim modelim nav, bet pec dzirdes tas ir saklausams.
No neseniem remontiem - nesen mainīts degvielas sūknis ( šim vel ir vecais memvranas tipa, tas kas ir pie motora nevis benzīnbakā)
Kadi ieteikumi kā varētu tukšgaitu pieregulēt? Itkā ja jau karburators, tad jābūt regulācijas skrūvei, bet neko tadu neatradu.
Joined: 15 Nov 2005 Posts: 1828 Vehicle: Toyota Celica GT-Four ST185; BMW e30 M50B25 votes: 38
Posted: Tue Nov 08, 2011 5:56 pm Post subject:
tas karburators ir ljoti sarezgiits. vinjam ir 2 vadibas bloki, viens aizdedzei un viens kaut kadam karburatora paligiericem. kad man ar tadu bija problemas tad vairaki elektriki nevareja palidzet. beigas visu iepludi izmetu ara un horizontalos weberus uzliku. manuprat letakais un sakarigakais variants butu uzvilet pareju un uzlikt kadu vw/audi karburatoru
All times are GMT + 2 Hours Goto page Previous1, 2
Page 2 of 2
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum