atcerēties mani Paroles atjaunošanaReģistrēties
200sx.lv 200sx.lv
gxl S13
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    200sx.lv Forum Index -> Projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
gxl

Joined: 09 Nov 2004
Posts: 626
Vehicle: e91, Accord 2.4 un EXC350
Reputation: 53.1
votes: 27
PostPosted: Sat Jul 30, 2016 8:04 am    Post subject: gxl S13 Reply with quote

Beidzot ir sadarīts kaut kas, lai varētu projekta topiku rakstīt Smile


Auto: 1990. gada S13 prefacelift CA18DET stage 1.7

Engine/ ECU/ Fuel
HD stage 2 chip
Walbro 255l fuel pump
Sard magnetic drain plug
Nismo engine mounts
OEM seal kit

Intake/Exhaust
Apexi power intake
T28R turbo
Apexi mbc
HKS SSQV bov

2,5" XS Power elbow
2,5" catback with Magnaflow silencer

Suspension
Full Energy Suspension poly bush set
Driftworks poly subframe bushes
Apex Gen2 5/6 coilovers
Driftworks steering lock spacers
S14 front lower arms
Stainless steering bush
933motosport front and rear strutbrace


Transmission
Hybrid clutch - BMW pressure plate, SR20DET disc, CA18DET lightened and modified flywheel
Nismo gearbox mount
S14 LSD

Interior:
Sparco steering wheel
Momo shift knob
Depo boost gauge
Kazama drift button for e-brake
S14 front seats

Exterior
Japan Racing JR12 R17
8J ET33 + 215/40/17 Federal 595evo
9J ET25 + 215/40/17 Bridgestone Potenza S001
Removed rear viper

+
Atjaunota virsbūve
Pulverkrāsota piekare
Jaunas degvielas/bremžu trubas
Silikona vakuuma trubas
OEM eļļas kārbā un reduktorā, OEM blīves dzinējam
Visi šķidrumi jauni, zobsiksna, spriegotājs


Last edited by gxl on Sat Nov 18, 2017 10:25 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
gxl

Joined: 09 Nov 2004
Posts: 626
Vehicle: e91, Accord 2.4 un EXC350
Reputation: 53.1
votes: 27
PostPosted: Sat Jul 30, 2016 8:05 am    Post subject: Reply with quote

Auto tika iegādāts tālajā 2010. gadā, tikko no Vācijas Very Happy Dzinējs tika pārlasīts, viss bija labi, std izmērā.
Virsbūve bija labā stāvoklī, tā pat arī pārējais auto. Turbīnai, kolektoram un elkonim bija visi oriģinālie karstuma aizsargi!
Odometrā bija 158586, nebija pamata domāt, ka tīti Very Happy
















2011
Sākumā tika uzbūvēta 2,5" cat-back izplūde ar Magnaflow bunduli, uzlikts Apexi sausais filtrs, Depo boost gauge un HKS bov.
Tūna rezultātā T25 nu jau dabīgi pūta ~1 bar.
Ā, un tika noņemtas aizdomīgās alumīnija "nāsis", kas vācietim bija šķitis baigais tunings renegats






2012
Pa vidu pāris gadus nissans tika maz kustināts, kamēr bija citas prioritātes.
Klāt nāca HD stage 2 čips, Sparco stūrīte, Sard magnētiskā kartera skrūve un Momo tūna shift knob. Kā arī metinātais reduktors. Un jaunas vakuumtrubas, kas krietni uzlaboja dzinēja uzvedību.




2013
Uzlikts VLSD no s14, jo ar metināto pa ielu braukt neiepatikās Mr. Green


2014
Šajā gadā uzlabojumi un braukāšana atsākās.
Uzstādīti Apex Gen2 koiloveri, 933 motorsport glāžu atsaites. Plauktā ielikts Valbro, Energy suspension bukšu kits un visādi citi labumi un sākts domāt per lielākiem darbiem pie auto virsbūves saglabāšanas.
Un arī aktīvāk sāku taisnot rokas Mr. Green











2015
Turpinam kraut plauktā dažādus labumus no Driftwors, Nismo u.c.
Un pirms kāzu fotosesijas pa ātro tika uzlabots vizuālais stāvoklis - pārkrāsots gandrīz pus auto.








Last edited by gxl on Sat Nov 18, 2017 10:25 am; edited 7 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
gxl

Joined: 09 Nov 2004
Posts: 626
Vehicle: e91, Accord 2.4 un EXC350
Reputation: 53.1
votes: 27
PostPosted: Sat Jul 30, 2016 8:20 am    Post subject: Reply with quote

2015. gada rudenī auto atdevu Timusham, lai tiktu savesta kārtībā virsbūve un paildzināts tās mūžs. Jāpiebilst gan, ka bundža bija diezgan labā stāvoklī un daudz jāmetina nebija.

2016
Jūlijā dabūju savu S13 atpakaļ! Virsbūve bija noskūta pilnīgi plika, izņemts piķis, aiztaisīti pāris caurumi, pārietas visas galvenās šuves, pastirpinātas priekšējās glāzes un tas viss apstrādāts vairākās kārtās.
Motortelpa salātzaļa, salona iekša pelēka, apakša melna.
















Uzlikts sterils aizmugurējais vāks no (laikam) 240sx ar papildus bremžuguni un kuram nav bijis spoilers, attiecīgi bez metinātiem un špaktelētiem caurumiem.
Visa piekare pulverkrāsota "driftworks" oranžā krāsā Mr. Green, Energy suspension bukšu komplekts un Driftworks poly subframe bukses. S14 priekšējie plaukti un mazās Driftworks stūres leņķa šaibas.
Cietā alumīnija stūres bukse, uzstādīts beidzot Walbro, Nismo dzinēja un kārbas bukses.














T28R turbīna, XS Power 2,5" elkonis, Apex mbc.
Uzlikts arī hibrīsajūgs ar BMW kurvi, SR disku un pielāgotu, atvieglinātu CA spararatu.
OEM eļļa kārbā un reduktorā. OEM blīvju kits dzinējam augšā, apaksā un galos.




Saldajā ēdienā gadījās paņemt šos diskus:
Japan Racing JR12 R17
8J ET33 + 215/40/17 Federal 595evo
9J ET25 + 215/40/17 Bridgestone Potenza S001








Paldies par atbalstu: Timusham, S14DST, Desam, Black Nissan, Riepu garāža.
Īpaši jāizceļ Timush, kurš arī ir visu pārvērtību galvenais realizētājs. Darba kvalitāte, rūpība un pedantiskums Thumbs up , tā pat arī komunikācija, padoms un viss pārējais bija līmenī. 100% Recommended Thumbs up


Last edited by gxl on Sat Jul 30, 2016 11:17 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Eds

Joined: 27 Oct 2007
Posts: 848
Vehicle: 200sx RS13
Reputation: 37.8Reputation: 37.8Reputation: 37.8
votes: 16
PostPosted: Sat Jul 30, 2016 10:12 am    Post subject: Reply with quote

Kkas baigi mainijās pamainot kārbas un dzinēja paduškas? jipije
Back to top
View user's profile Send private message
gxl

Joined: 09 Nov 2004
Posts: 626
Vehicle: e91, Accord 2.4 un EXC350
Reputation: 53.1
votes: 27
PostPosted: Sat Jul 30, 2016 11:04 am    Post subject: Reply with quote

Eds wrote:
Kkas baigi mainijās pamainot kārbas un dzinēja paduškas? jipije


Jā, vairs neder glāžu atsaite renegats Palasīju netā, ka ar Nismo paduškām tā varot būt, jo viņas var pa kādu cm pacelt dzinēju. kkādas Cusco laikam atkal pazemina utt.

If using the Nismo mounts your motor may sit slightly higher than stock but it will fit. Conversely, if using the Cusco mounts, your motor will sit lower. Neither scenario is a problem.

Depending on which engine mounts you used, the CA18DET’s intake manifold seems to cause clearance issues with a lot of front strut tower bars.

Bet kopumā grūti uzreiz pateikt, jo arī visa piekare ir poly tagad un auto ir stingrāks. Vaaarbūt nedaudz labāk var ātrumos trāpīt pie lielākiem rpm.
Back to top
View user's profile Send private message
PINKA

Joined: 06 Jul 2009
Posts: 966
Vehicle: Nissan RS13; F11 RN-20
Reputation: 63.5
votes: 40
PostPosted: Sat Jul 30, 2016 11:44 am    Post subject: Reply with quote

Labs darbiņš padarīts!
Savests kārtībā viss nepieciešamais, tagad tik apčubināt dzinēju un būs viss ok. Smile

_________________
RS13 1JZ-GTE
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
zhean

Joined: 19 Mar 2013
Posts: 256
Vehicle: sr20 s13 / e46
Reputation: 15.5
votes: 4
PostPosted: Sat Jul 30, 2016 12:01 pm    Post subject: Reply with quote

Izskatas ljoti labi,tā tik turpināt! Leekaataajs Rock
Back to top
View user's profile Send private message
king

Joined: 01 Jul 2016
Posts: 10

Reputation: 4.1Reputation: 4.1Reputation: 4.1Reputation: 4.1
PostPosted: Sat Jul 30, 2016 12:21 pm    Post subject: Reply with quote

perfekti! Thumbs up Bow
Back to top
View user's profile Send private message
Happys

Joined: 08 Feb 2012
Posts: 749
Vehicle: Nissan s13
Reputation: 23.7Reputation: 23.7
votes: 10
PostPosted: Sat Jul 30, 2016 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

Not bad, not bad. Smile
_________________
Rwd makes you happy.
Back to top
View user's profile Send private message
s14dst

Joined: 14 Aug 2009
Posts: 2565
Vehicle: Z33
Reputation: 50.3
votes: 25
PostPosted: Sat Jul 30, 2016 3:24 pm    Post subject: Reply with quote

Lai labi kalpo un cerams esi apmierināts Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Chucho

Joined: 21 Aug 2005
Posts: 105
Vehicle: Z33, Virago XV750
Reputation: 27.1Reputation: 27.1
votes: 3
PostPosted: Sat Jul 30, 2016 4:15 pm    Post subject: Reply with quote

Labs darbiņš, kas padarīts. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Kristaps A

Joined: 08 May 2009
Posts: 1580
Vehicle: RB18DET
Reputation: 76.1
votes: 54
PostPosted: Sat Jul 30, 2016 4:30 pm    Post subject: Reply with quote

Kruta Thumbs up
_________________
Disku restaurēšana
Back to top
View user's profile Send private message
Zaarciniex
Site Admin
Joined: 05 Apr 2003
Posts: 4109
Vehicle: 200sx `91 S13; Kūtiņu
Reputation: 87
votes: 65
PostPosted: Sat Jul 30, 2016 5:27 pm    Post subject: Reply with quote

Malacis!! Leekaataajs

Accords un 200tais... - DejaVu! Mr. Green

_________________
Kroko Type400 by Zaarciniex
Voicham ir IFeens! Un tapeec paraxtos nav bilzhu!! mhi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
timush

Joined: 20 Jun 2008
Posts: 3115
Vehicle: rs13
Reputation: 73.5
votes: 41
PostPosted: Sat Jul 30, 2016 9:26 pm    Post subject: Reply with quote

Chaļi nepieaug,rotaļietas tik paliek dargākas Mr. Green
Diski awesome,riktigi labi izskatas, Thumbs up Thumbs up Wanker
P.s. vajag pavedinat dzelzi Cool

_________________
Build it, Race it, Break it, Repeat....
Back to top
View user's profile Send private message
Ozols

Joined: 26 Aug 2011
Posts: 31
Vehicle: RS13
Reputation: 13.7
PostPosted: Sat Jul 30, 2016 9:48 pm    Post subject: Reply with quote

Skaisti, skaisti! Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    200sx.lv Forum Index -> Projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group