Joined: 23 Apr 2010 Posts: 722 Vehicle: Silvia S14 460HP 600NM, Quattro 300HP 600NM, BMW 1er votes: 18
Posted: Wed Jun 18, 2014 6:44 pm Post subject:
Pāris bildes no LDK 2. posma un īss update
Ar kārbu beidzās tā, ka vairākas nedēļas sēdēju forumos, lasīju literatūru un grābu katru informācijas sīkumu ko varēju atrast, lai saprastu priekš sevis labāko risinājumu. Izgāju daudz dažādiem variantiem, tajā skaitā citu modeļu kārbu pirkšanai, kā arī izpētīju izmaksas kalto iekšu salikšanai esošajā kārbā, kulacenes pirkšanai vai būvēšanai un pat sekvenciālai kārbai
Beidzās viss, kad sapratu, ka otrais posms jau pienācis un joprojām nav atrasts neviens variants - nopirku sabeigtu CA kārbu, kuru veiksmīgi pēdējā brīdī paspējām norestaurēt un tikt uz sacensībām.
Sacensības iesākās cerīgi. Laiks bija auksts, bet sauss. Trase pašam ļoti patika un arī Nissanam bija ļoti piemērota, tāpēc arī treniņos pietiekami ātri uzķēru vajadzīgo pieeju.
Kvalificējos kā 16. no ~45 dalībniekiem, pirmo tandēmu sanāca uzvarēt bet otrajā jau sākās kārtīga jautrība. Bija jābrauc pret leiti, kas iepriekš rādīja ļoti labu sniegumu, draugi jau mani norakstīja, bet pašam tas tikai palielināja vēlmi uzvarēt.
Pirmajā mūsu tandēmā viņš kļūdījās un iztaisnojās, kas man lika cerētu uz uzvaru. Neskatoties uz to, tiesneši lēma par pārbraucienu. Tad arī sapratu, ka otrais piegājiens būs tikai vēl grūtāks, jo manas pēdējās riepas jau bija nobrauktas.
Otrajā tandēmā, pielīda man tik tuvu, ka uzspēju jau sasprindzināt pakaļu un gaidīt sitienu, bet tā vietā viņš iztaisnojās un sadzēsās. Distance gan nepalielinājās, tāpēc, lai pasargātu Nissanu un izvairītos no sadursmes iebraucu konusos, kā rezultātā arī sacensības bija beigušās.
Zaudējumu sagremot bija grūti, bet kopumā esmu ļoti apmierināts, jo Nissans izturēja godam. Arī nākamajā posmā sanāca piedzīvojumi, razkladu mēģināšu saņemties kaut kad ielikt.
Joined: 23 Apr 2010 Posts: 722 Vehicle: Silvia S14 460HP 600NM, Quattro 300HP 600NM, BMW 1er votes: 18
Posted: Sun Jun 22, 2014 1:51 pm Post subject:
Iekopēšu reportu par LDK 3. posmu no vienas citas vietas, cerams, ka neviens aiz sašutuma sirdklauves nedabūs
P.S. Dante - Justa bildes vēl gaidi
Mācoties no pirmā un otrā posma pieredzes, šajā posmā devāmies jau sagatavotāki iepriekš pieredzētajām problēmām. Bija gan rezerves variants kārbai gadījumā, ja nu šī nokraukšķ (vismaz tā likās), gan arī 8 pāri ar jaunām riepām, vienu no kurām nobraucu jau treniņos, lai piešautu roku.
Tas, ka vecām problēmām esam gatavi, gan nenozīmē, ka nepārsteigs jaunas - tā arī notika Pirms sacensību dienas treniņos jutu, ka pazuda jauda, un tā nevis varbūt un mazliet, bet vismaz 100 zirgi točna nebija ieradušies uz trasi, jo līdz 4 kRPM pat beņķī nespieda, pēc tam gan iegriezās uz kādiem 350 hp (mērīts ar dibenu).
Pieslēdzāmies ar laptopu pie VEMS, lai ierakstītu log failu, bet neko skaidrojošu uz sitiena neieraudzījām. Treniņos izvicinot rokas sapratām - trasi varēs izbraukt ar to kas ir, jātur tikai smaga kāja uz gāzes un jauda pietiks, tāds arī bija lēmums.
Trases konfigurācija priekš manis bija pilnīgi jauna, sākumā gāja grūti, bet pēc kāda 8. iebrauciena uzķēru kas jādara un aizgāja labi. Līdz ar to jutos komfortabli, jauda pietika, trajektorijas uzķēru un biju gatavs cīņai ar lielu cerību šoreiz tikt tālāk tandēmos.
Tagad ķersimies pie lielajiem "BET". Bet...sacensību dienā pasākums smagi ievilkās un aizkavējās, tik tālu, ka sagaidījām vakarā solīto lietu. Pie pirmā kvalifikācijas brauciena tiku tikai 16:00 (paredzētajos 14:30), lai gan trasē biju jau pirms 09:00. Nogurums un garlaicība lika jau par sevi manīt, bet pats ļaunākais - tieši pirms zaļā karoga novicināšanas manā priekšā kvalis tika apturēts, jo debesis vienkārši pārplīsa. Zibens un nenormāls lietus apmēram 10 min garumā asfaltu pārvērta baseinā.
Pēc šī lietus, bez ceremonijām man lika braukt savu pirmo kvaļa braucienu, arī pēc lūguma, dalībniekiem trasi apskatīt tomēr neļāva. Pirmajā braucienā, zinot, ka iemetina ātrums jāsamazina, bet nezinot tieši par cik, metos uz veiksmi, bet neņēmu vērā jaudas trūkumu zem 4 kRPM, kas nozīmēja, ka mašīna vnk aizrijās, neiegriezās, bet pēc tam, kad biju uzsitis pa sajūgu jau biju nost no trajektorijas un brauciens bija pakāsts.
Otrajā braucienā zināju, ka jāmetās lielā ātrumā, lai jauda pietiek, būs būs/nebūs nebūs. Pirmā trases daļa gāja labi un pa konusiem, bet tuvojoties liktenīgajam tramplīnam sapratu, ka 50/50 iespēja ir būs gar pašu malu vai vispār ārā, laist vaļā gan vienkārši vairs NEGRIBĒJU! Nākamais ko jutu bija maigu šļuru ar pakaļu un tad jau parādījās gar logu zeme, riepas, utt.
Bildēs gan diemžēl tas neatspoguļojas, bet brīdī, kad biju jau samierinājies ar dienas beigām viss vēl nebija beidzies, mašīna sāka celties uz diviem riteņiem un jutu kā ar seju tuvojos zemei Paveicās, ka neapgāzos, un pat pārsteigs biju, kad izkāpjot redzēju, ka Nissanam viss bija savās vietās, norauts tikai ārējais slieksnis, pat bamperis vietā
Pēc tāda ekšena pat jutos diezgan priecīgs, jo tā bija šīs dienas jautrākā daļā un neko īsti nesalauzu. Tāds nu mans rezumē par 3. posmu, bez tandēmu cīņām, bet ar piedzīvojumiem tāpat, cerams, ka īpaši par daudz nesadrukāju.
Joined: 23 Apr 2010 Posts: 722 Vehicle: Silvia S14 460HP 600NM, Quattro 300HP 600NM, BMW 1er votes: 18
Posted: Tue Aug 19, 2014 4:41 pm Post subject:
Sen nekas nav ierakstīts, un tuvākajā laikā arī ļoti grūti būs sazīmēt laiku (lai gan vasaru Nissans man gana interesantu padarījis)
Pagaidām, gan varu piedāvāt video no Dpils sacensībām, kas notika Jūlijā. Rezultāts - ar 100-150 hp mazāk un kārbu kā pustukšu kuli - 5-8 vieta no vairāk kā 50 dalībniekiem
Joined: 23 Apr 2010 Posts: 722 Vehicle: Silvia S14 460HP 600NM, Quattro 300HP 600NM, BMW 1er votes: 18
Posted: Thu Aug 21, 2014 8:30 am Post subject:
s14dst wrote:
Kapēc ar jaudas zudumiem visu laiku jāsadzīvo, ir kaut kāds pastāvīgs tarakāns tajā motorā?
Bet tā jau neslikti rezultāti ar tehnikas problēmām
Bija kaut kāds mistisks pasaules noslēpums tur iemitinājies, nu nereāli grūti bija atrast kas pie vainas, bet tagad sāk parādīties jau gaisma tuneļa galā...
Tas principā diezgan priecē, īpaši ņemot vērā, ka 6dien jau ir nākamais posms
Joined: 14 Aug 2009 Posts: 2570 Vehicle: Z33 votes: 25
Posted: Thu Aug 21, 2014 12:40 pm Post subject:
Un kā vispār tev gt2871r uzvedās? Izskatās, ka viņas potenciālu turi pašā galā... Cik ilgi viņa jau dzīvo tādā režīmā? pirki jaunu droši vien
Pats tagad laikam esmu nobriedis mainīt turbu pa ziemu, savādāk nav aršanas ar stock
Joined: 23 Apr 2010 Posts: 722 Vehicle: Silvia S14 460HP 600NM, Quattro 300HP 600NM, BMW 1er votes: 18
Posted: Thu Aug 21, 2014 1:37 pm Post subject:
s14dst wrote:
Un kā vispār tev gt2871r uzvedās? Izskatās, ka viņas potenciālu turi pašā galā... Cik ilgi viņa jau dzīvo tādā režīmā? pirki jaunu droši vien
Pats tagad laikam esmu nobriedis mainīt turbu pa ziemu, savādāk nav aršanas ar stock
Ja nauda nebirst no kabatām, tad priekš SR <400hp ir IMO jāņem GT2860R, ja nauda jau sāk spraukties ārā un ir doma iet >400hp ar VEMS/Kaltajām/E85, tad GT2871R ir tieši laikā. Ja nevar saprast kur ko tālāk iztērēt, tad pie Bride beņķu pirkšanas klāt jāņem GTX
Tas tā, analoģijās nedaudz.
Es viņu paņēmu jaunu nu jau man liekas 3 gadus atpakaļ. Pirms pusotra gada tirgoju ar nelielu lufti pa 380 Ls un neviens neņēma, kopš tā brīža līdz šim ar 1.7bar un pilnībā izmantotu potenciālu vēl dzīvo. Ilgi gan jau, ka vairs nebūs, galvenais, lai līdz #mm2014 iztur, bet nākamgad gan jau, ka atkal tādu ņemšu, ja vajadzēs
Joined: 23 Apr 2010 Posts: 722 Vehicle: Silvia S14 460HP 600NM, Quattro 300HP 600NM, BMW 1er votes: 18
Posted: Fri Aug 22, 2014 4:13 pm Post subject:
Te arī pāris bildes no Dpils
Diemžēl kārtējo pārsteigumu un pavērsienu rezultātā Jelgavā nepiedalīšos Aizvakar saregulējām mašīnu, bet vakar braucot pakaļ riepām kaut kādi slima suņa murgi sāka parādīties, ar uzsilušu motoru mierīgi pa Rīgu braucot pēkšņi gāzes pedālis beidza strādāt, spied ko kā gribi nekādas reakcijas, tā vismaz 5 sekundes mašīna ripo ātrumā un stājas, tad atkal aiziet. Tādā on/off gāzes pedāļa režīmā arī aizvizinājos līdz stāvvietai
Pa šo laiku jau visādi varianti ir izmēģināti (atgādināšu, ka problēmas sākās vienā dienā pēkšņi, kad pēc eļļas maiņas pazuda kādi 100 zirgi). Nomainīts VTC uz regulējamiem zobratiem, pārgrozītas sadalenes, nomainīts wastegate, pārbaudīta turbīna un BOVs, meklēts boost leak, pat gaisa filtrs pārbaudīts, pārčekota/salabota lādēšana un ģenerators, kā arī 6 reizes rakstīti log faili un/vai regulēts.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum