View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Joined: 23 Apr 2010 Posts: 722 Vehicle: Silvia S14 460HP 600NM, Quattro 300HP 600NM, BMW 1er votes: 18 |
Posted: Fri May 08, 2015 10:09 pm Post subject: |
|
|
Atsperes un Retaineri ir laba lieta, lai negadās kā man Rokers 2 daļās un šaiba motorā BC paņēmi? Suharikus arī pie reizes mainīsi? Es vēl pie reizes toreiz ieslēdzu paranoju un solid pivotus + sadalenes iemainīju.. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 994 Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20 votes: 40 |
Posted: Fri May 08, 2015 10:23 pm Post subject: |
|
|
grimS wrote: | Atsperes un Retaineri ir laba lieta, lai negadās kā man Rokers 2 daļās un šaiba motorā BC paņēmi? Suharikus arī pie reizes mainīsi? Es vēl pie reizes toreiz ieslēdzu paranoju un solid pivotus + sadalenes iemainīju.. |
Es jau pusotru gadu atpakal nopirku BC atsperes un titana retainerus.
Suharikus atstaju stock un biju domajis par solid lifteriem, bet pagaidam vel nenobriedu. Jaatstaj kaut ko nakotnes apgreidiem. _________________ RS13 1JZ-GTE |
|
Back to top |
|
|
Joined: 08 May 2009 Posts: 1579 Vehicle: RB18DET votes: 54 |
Posted: Sat May 09, 2015 11:56 am Post subject: |
|
|
#SR20problems _________________ Disku restaurēšana |
|
Back to top |
|
|
Joined: 26 Dec 2005 Posts: 613 Vehicle: RS13 CA18DET votes: 22 |
Posted: Sat May 09, 2015 7:21 pm Post subject: |
|
|
Kristaps A wrote: | #SR20problems |
Žēl ka nevar laikot postus.
Pinka malacis, izskatās Solīdi tavs gāžamais. _________________ Turbos make torque, and torque makes fun. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 27 Oct 2007 Posts: 849 Vehicle: 200sx RS13 votes: 16 |
Posted: Sun May 10, 2015 8:44 am Post subject: |
|
|
Kristaps A wrote: | #SR20problems |
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 994 Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20 votes: 40 |
Posted: Thu May 28, 2015 7:36 am Post subject: |
|
|
Pēdējie metri lai dotos trasē un sāktu kurināt tos feģikus.
Mazworx top feed reika ar Injector Dynamics 1000cc inžektori un AEM fuel pressure regulatpru:
Te jau izdzīts paelpot svaigu gaisu:
Un šeit tā maģiskā uzlīme kas sagādā prieku.
Tika iepirkti vēl 4 šādi paši diski, jāsamaina piekares elementi, jāsaregulē savirze un jāpieregulē dzinējs. _________________ RS13 1JZ-GTE |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 994 Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20 votes: 40 |
Posted: Wed Jun 17, 2015 10:29 am Post subject: |
|
|
Beidzot sāku atiet no pagājušās nedēļas un varu uzrakstīt mazu atskaiti par LDK otro posmu kas norisinājās s/k 333.
Visa pagājušā nedēļa pagāja diezgan stresaini jo pēc nissana salikšanas bija uzradusies problēma ka pie 4k rpm šāva izpūtējā un mašīna negāja kā nākas.
Pārbaudīju visus iespējamos mezglus un beigās padzenājot nissanu un ieklausoties visās skaņās beidzot pieleca ka pie slodzes dzinējs strādā uz 3 cilindriem.
Tā kā pārējie mezgli bija kārtībā bija skaidrs ka beigta kāda spole, par laimi garāžā bija viena rezerves spole kuru veiksmīgi nomainīju pret bojāto.
Tajā pašā dienā ar Igoro palīdzību padzenājām nissanu un ierakstījām logus lai saprastu cik ļoti jākorektē karte un jāparregulē dzinējs.
Ievadot visus datus par sprauslām un piedzenot degvielas koeficientu, nissans brauc bēdu nezinot.
Nākamajā dienā tika aizvadīts pirmais treniņš pēc garās ziemas pauzes un atlika sakārtot pēdējos sīkumus lai varētu iziet tehnisko komisiju un startēt sacensībās!
Par laimi piektdien bija brīva diena no darbiem un varēju sakārtot visu nepieciešamo. Tika nolīmēti logi kā nolikums to pieprasa un uzstādīts 4kg ugunsdzēšamais aparāts.
Sestdien vakarā jau devāmies uz s/k 333 lai piereģistrētos sacensībām, izietu tehnisko komisiju un aizvadīto oficiālos treniņus pirms mačiem.
Jau pirmajos treniņu braucienos trases konfigurācija aizgāja no rokas, bez īpašām problēmām spēju izbraukt visu trasi nekļūdīgi. Jāpiebilst ka pa vidu tika patestēti dažādi iemetiena veidi, bet baigās paliku pie pārbaudītā iemetiena ar rokas bremzes palīdzību.
Svētdien agri no rīta devāmies ar igoro uz trasi lai mēģinātu ieņemt normālu vietu tehniskajā parkā.
Kad vietiņu bijām atraduši sākām treniņu braucienus pirms kvalifikācijas un pēc tam veicām pašus kvalifikācijas braucienus.
Pirmais kvalifikācijas brauciens bija ļoti labs līdz brīdim kad ovālā piebraucu pa tuvu piloniem un vienu no tiem aizsitu pa gaidu, kā rezultātā 0 par braucienu. Otrajā braucienā braucu nedaudz piesardzīgāk lai tiktu punktos.
Bija diezgan liels pārsteigums kad ieraudzījām kvalifikācijas rezultātus. Man trešā vieta un Igoram ceturtā. Tādējādi abi iekļuvām top 16 pamata sacensībās.
Klusā daba
Tālāk jau sekoja tandēmu braucieni uz kuriem biju morāli sagatavojies un pateicoties augstajam kvalifikācijas rezultātam pretī stājās vājāk kvalificējies pretinieks.
Pirmajā tandēmā pretinieks laikam dikti sanervozējās un gan sekojošā braucienā gan braucot pa priekšu pieļāva kritiskas kļūdas kā rezultātā no tālākas cīņas izkrita.
Uz otro tandēmu trāpījās jau spēcīgāks konkurents, bet pateicoties Corona spotošanai jau zināju kā viņš brauc un spēju sagatavoties braucienam un veiksmīgi izcīnīt uzvaru.
Pusfinālā bija jābrauc pret J. Sapunu par ko mums abiem bija prieks jo abi braucām stabili un netaisījām nekādus pigorus trasē. Pirms brauciena nolēmu ka jāpamaina ieskriešanās stratēģija sekojot , nolēmu ka uzsākšu ar pirmo ātrumu un lai tuvāk pretiniekam būtu iemetiena brīdī slēgšu otro ātrumu kad jau būšu boostā. Diemžēl robā trāpīju tikai ar otro piegājienu kā rezultātā Sapuns pamanījās atrauties un atlikušo braucienu centos viņu saķert. Vadošajā braucienā nobraucu labi, bet Sapuns bija spējīgs nobraukt tuvāk un uzvarēja šo dueli.
Tālāk atlika vēl cīņa par trešo vietu uz kuru biju gatavs un nedaudz nikns uz sevi par zaudējumu pusfinālā. Pa priekšu nobraucu stabili un bez kļūdām atraujoties no pretinieka krietnu gabalu. Sekojošajā braucienā izlikos uz visiem 100 un pēc iespējas presingoju pretinieku līdz pat finišam.
Visi mani centieni atmaksājās un kad bija dalībnieku apbalvošana tiku pieaicināts stāties uz godpilnā 3.vietas pakāpina.
Pašam ļoti liels prieks par sasniegumu (pirmais kausiņš karjerā), ir papildus stimuls turpināt iesākto un censties radīt atzīstamu sniegumu trasē arī turpmāk.
Milzīgs paldies par tehnisko un morālo atbalstu Igoro un edziits.sk no IG-Tech, Corona par spotošanu un pārējiem draugiem un ģimenes locekļiem par atbalstu visas dienas garumā.
Tiekamies jau 11. jūlijā Igaunijā Laitse Rally Park uz LDK 3. posmu. _________________ RS13 1JZ-GTE |
|
Back to top |
|
|
Joined: 28 Sep 2011 Posts: 143 Vehicle: 200sx votes: 5 |
Posted: Wed Jun 17, 2015 12:15 pm Post subject: |
|
|
_________________ GMC |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 994 Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20 votes: 40 |
Posted: Fri Jul 03, 2015 8:19 pm Post subject: |
|
|
Nu ko Nissans šogad ir beidzis sportiskās gaitas.
3šā cilindra klanis izdomāja uzmest kūleņus ārpus dzinēja bloka...
Kā teikt beidzot jāuzbūvē kārtīgs SR latvijas platuma grādos. _________________ RS13 1JZ-GTE |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Fri Jul 03, 2015 8:44 pm Post subject: |
|
|
PINKA wrote: | Nu ko Nissans šogad ir beidzis sportiskās gaitas.
3šā cilindra klanis izdomāja uzmest kūleņus ārpus dzinēja bloka...
Kā teikt beidzot jāuzbūvē kārtīgs SR latvijas platuma grādos. | kka šogad visiem neveicas ar dzinejiem... _________________ so i'm having this dream...
i'm in a turbo z...
and these guys are after me...
but they can't catch me... |
|
Back to top |
|
|
Joined: 23 Apr 2010 Posts: 722 Vehicle: Silvia S14 460HP 600NM, Quattro 300HP 600NM, BMW 1er votes: 18 |
Posted: Fri Jul 03, 2015 10:47 pm Post subject: |
|
|
PINKA wrote: | Nu ko Nissans šogad ir beidzis sportiskās gaitas.
3šā cilindra klanis izdomāja uzmest kūleņus ārpus dzinēja bloka...
Kā teikt beidzot jāuzbūvē kārtīgs SR latvijas platuma grādos. |
Dafuuuuq?? Kā un kapēc? Čiks un viss? Bija taču kaltie, ne? |
|
Back to top |
|
|
Joined: 11 Feb 2006 Posts: 3035 Vehicle: Hard Core 200sx, aka 180JZ votes: 57 |
Posted: Fri Jul 03, 2015 11:12 pm Post subject: |
|
|
VVL galvu + strokeri _________________ www.abc-clutch.com Sajūgi visam
JZ specialist
Lētākas daļas no DRIFTWORKS veikala. PM |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 994 Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20 votes: 40 |
Posted: Sat Jul 04, 2015 7:22 am Post subject: |
|
|
Ja to VVL + strokeri varētu dabūt saprātīgās naudās, tad taisītu. Pagaidām jāsāk ar kalkulāciju un tirgus izpēti.
Kapēc notika nav īsti izskaidrojuma, eļļa bija daudz, darbojās viss labi un te pēkšņi pisaks un balle beigta.
Pieļauju iespēju ka norāvu klaņa špiļkas vai arī STD klanis padevās. _________________ RS13 1JZ-GTE |
|
Back to top |
|
|
Joined: 24 Aug 2009 Posts: 1821 Vehicle: ta ka tresa serija tik bez dupsa votes: 38 |
Posted: Sat Jul 04, 2015 8:14 am Post subject: |
|
|
hujova.... bet nu galvu augsa un skruvejamies talak! sitik viegli no sa ara netikt _________________ 24/7 heiters |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 994 Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20 votes: 40 |
Posted: Sat Jul 04, 2015 8:52 am Post subject: |
|
|
kerza wrote: | hujova.... bet nu galvu augsa un skruvejamies talak! sitik viegli no sa ara netikt |
Paldies, šoreiz gribu nenokaujamu bloku tapēc skrūvēšanas darbi ievilksies līdz nākamā gada sezonai točna. _________________ RS13 1JZ-GTE |
|
Back to top |
|
|
|