View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Joined: 10 Aug 2011 Posts: 2 0 |
Posted: Mon Oct 03, 2011 9:56 pm Post subject: 200sx domu līmenī |
|
|
Sveiciens visiem! Sākumā jau vēlējos sasveicināties, jo šajā forumā esmu jauniņais, kā arī ir pāris jautājumi, kas dažiem varētu šķist, ka čalītis ir sasapņojies, bet ceru, ka atradīsies arī kādi ļaudis, kuri spēs sniegt atbildes uz maniem jautājumiem.
Lieta ir tāda, ka apsveru domu, pirmā auto iegādei un jau ļoti labu laiku acīs protams, ka ir iekritis Nissan 200sx. Pēc dabas esmu tāds cilvēks, kurš nav īpaši zinošs tehnikas lietās, bet vēlos sev tādu auto, kuru laika gaitā varētu uzķīlēt, kurš man pašam patiktu un kuram arī būtu jaudīga sirsniņa Protams auto tiks izmantots galvenokārt nokļūšanai no punkta A uz punktu B, bet nenoliedzu, ka būs arī vēlme nedaudz patrakot kādā trasē
Labam draugam ir Subaru Impreza 2006. gada STI un savu auto es vēlētos uzķīlēt tik tālu, lai vismaz šai mašīnai turētu līdzi - respektīvi, izspiest kādus ~350hp Kā jau iepriekš minēju, tehniskās lietās esmu diezgan nožēlojams, bet visu, kas saistīts ar auto, vēlos apgūt un taisīt pats, tāpēc vēlētos uzzināt, cik varētu izmaksāt stock motora uzķīlēšana līdz ~ 350hp, būtu ideāli, ja varētu arī pastāstīt, ko tieši vajadzētu ķīlēt un kuras detaļas, cik aptuveni izmaksātu.
Uzreiz vēlos pateikt, ka neesmu cilvēciņš, kurš vēlās savu auto pārbūvēt par šķūni t.i. spoileri tādi, ka auto aizmugure uzreiz nosēžas, bamperi lielāki par pašu auto utt.
Lai vai kādas domas par mani rastos, būšu ļoti pateicīgs par informāciju un ei nu sazin, varbūt kāda no jūsu tusiņiem arī es, agrāk vai vēlāk pievienošos
Jau iepriekš paldies! |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2011 9:58 pm Post subject: |
|
|
plaani kaa naglas
300 zs no cadeta nav viegli no sr vieglak
bet nu ja ri velme un $$$ tad var visu _________________ Volvo truck spainis un Riepas nav sveša lieta |
|
Back to top |
|
|
Joined: 11 Feb 2006 Posts: 3035 Vehicle: Hard Core 200sx, aka 180JZ votes: 57 |
Posted: Mon Oct 03, 2011 10:46 pm Post subject: |
|
|
s14 + 1000lvl izkabinas STieni _________________ www.abc-clutch.com Sajūgi visam
JZ specialist
Lētākas daļas no DRIFTWORKS veikala. PM |
|
Back to top |
|
|
Joined: 08 May 2009 Posts: 1579 Vehicle: RB18DET votes: 54 |
Posted: Mon Oct 03, 2011 11:20 pm Post subject: |
|
|
uzreiz no pieredzes.
1. auto, no A līdz B, un 200sx, nekad neies kopā. _________________ Disku restaurēšana |
|
Back to top |
|
|
Joined: 05 Dec 2010 Posts: 361 Vehicle: Toyota Supra MK3 2JZ votes: 2 |
Posted: Mon Oct 03, 2011 11:32 pm Post subject: |
|
|
Kristaps A wrote: | uzreiz no pieredzes.
1. auto, no A līdz B, un 200sx, nekad neies kopā. |
pirmos mēnešus būs no punkta A uz punktu B, un tad vnk sāks palikt par īsu un tad būs svētdienas auto
un ja pa tēmu S13-CA18DET+SR20DET vai RB |
|
Back to top |
|
|
Joined: 23 Apr 2010 Posts: 722 Vehicle: Silvia S14 460HP 600NM, Quattro 300HP 600NM, BMW 1er votes: 18 |
Posted: Tue Oct 04, 2011 8:41 am Post subject: |
|
|
Piekrītu, ka ikdienas mašīnai Nissans nebūs labākā izvēle, bet, ja gribas virs 300 Hp un ar pareizo piedziņu, tad visdrīzāk vienīgais/visreālākais par tām naudām.
Man subjektīvais viedoklis ir arī, ka nissanam vajadzēs daudz naudas un tas ir neatkarīgi no ambīcijām, jo, ja visu laiku nelabosi un neliksi iekšā naudu, tad ātri prieki beigsies. Tas, savukārt, nozīmē, ka daudz laika mašīna pavadīs servisā un, līdz ar to, ikdienas mašīna tomēr tā laba nebūs
Ja tomēr jauda un piedziņa ir kritiskākie faktori, tad skaties tikai uz SR variantiem.
Ja gribi uzzināt kādas daļas APTUVENI priekš kādas jaudas ir vajadzīgas, tad vari skatīties šeit: http://www.h-dev.co.uk/index.php?cPath=78_169_409_414_415&osCsid=de9d74d39697d2b07960a1acd5c3f2a3
Man pašam liekas, ka ar stg2 būtu ~kā STI. Cenas pats vari sagoglēt, bet stg2 izmaksas man liekas bija ~850 Ls, stg1 pašam jāpaskatās.
Budžetu nevajadzētu skaitīt: mašīnas cena + stg1 + stg2, jo daudz vel nāks klāt uz visādiem sīkumiem, kas saradīsies
"My 2 cents" Veiksmi pieņemt sev pareizo izvēli. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Tue Oct 04, 2011 9:07 am Post subject: |
|
|
Sr20det + H-dev stage 3a
309whp un 493Wnm Pret BMW M3+ vortex copresors jauda tipa 500hp.....
http://200sx.lv/video/26/
Ari ar Pro drive tunētu sti nav problēmu ja ir vismaz 300m dragreis un ir labs segums/riepas!
|
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Tue Oct 04, 2011 10:50 am Post subject: |
|
|
Labi man nav baigā jauda, patiesībā nezinu cik viņai ir, nu ~ 220 varbūt drusku vairāk, bet braucu ar šo auto jau trešo gadu, un nesaskatu problēmas pārvietoties ikdienā.
OK, runa neiet par ziemu kad fiziski rīses sniegā bija tik dzīļas ka grīda vienk. uzkārās uz sliedēm, bet ar mašīnu braukt ikdienā ir baigais FUN.
Un es domāju ja salīdzina ar to pašu STIeni, patēriņs ir vienkārši nekāds.
Turklāt STIenis nemaz neiet, WRX lai gan ir prastāks, manuprāt iet labāk
Esmu pirms esošās, braucis skatīties un varu pateikt, ja Mitsu nebūtu tādas ķibeles ar elektroniku un neadekvātas rezerves daļu cenas, es ņemtu EVO8 vai EVO9.
Brembo kluči 350(skandi auto) centrālais difs 1500Ls, ja nav draugi rallisti kur tās cenas ir uz 50% lētākas, tad par tādu auto var aizmirst.
Es pēc type-R izskatīju n-tos varinatus, un atklāti sakot arī tagad nezinu, tirgū nav alternatīvu mašīnai kas "aizrauj".
Ja skatīties auto ar sporta dvēseli, kas tik tiešām ir sporta nevis tikai nosaukums, nav šobrīd tirgū alternatīvu.
Ja kaut vai ņem priekšpiedziņu.
Jaunais Type-R pilnīga mistkaste. Skatijos kad savu notirgoju.Manu EP2 type-R jaunais FN ar izņemtiem aizmugurējiem beņķiem knapi salika.
Ja nu vienīgi Ford focus RS, bet viņam cena? patēriņš? klāt nestāv.
Ja es tagad savu notirgošu, tad pat nezinu ko ikdienai ņemt, visdrīzāk pāriešu uz pilnīgāko sēni ar dīzeli, un siltākos laikapstākļos pārvietošos uz 600cc diviem riteņiem.
P.S. Lexus is250 ir redzēti ar manuālo kārbu. _________________ dedzini, vēl nav par vēlu |
|
Back to top |
|
|
Joined: 19 Aug 2009 Posts: 50 Vehicle: sti + mx5 |
Posted: Tue Oct 04, 2011 11:54 am Post subject: |
|
|
es gan saakumaa iemaaciitos ar to pashu stocku normaali braukt
nevis braukt nejeedzu bet mamma nopirks mashiinu kas aatraaka pa stieni |
|
Back to top |
|
|
Joined: 09 Sep 2009 Posts: 1112 votes: 27 |
Posted: Wed Oct 05, 2011 9:44 am Post subject: |
|
|
Ja tev ir plāni un zini ka tavam autiņam būs ~300-350hp...
tad uzreiz iesaku meklēt sakarīgu variantu kurš jau ir novests līdz tādai jaudai.
Jo Stock nissanu novest līdz tādam stāvoklim būs 2x dārgāk + vismaz 2 ziemas intensīvas skrūvēšanas +2000LS ieguldījums, lai galvenie mezglī +/- atbilstu ~300-350hp prasībām..
+ja vēl nav pašam zināšanas kā tod dabūt gatavu, tad process būs vēl 2x ilgāks kā arī nedaudz dārgāks...
Galvenais nosacījums, lai nav puveklis - jo tos 350 lopus ievietot rūsas buņdžā nav prāta darbs, turklāt agrāk vai vēlāk rokas nolaidīsies metināt..
Lielākoties var nopirk jau saķīlētu nisanu par sakarīgām cenām, no kaada cilvēka, kuram vnk dažādu apstkļū dēļ ir beigusies iedvesma skrūvēt nizmo... |
|
Back to top |
|
|
Joined: 16 Feb 2010 Posts: 632 Vehicle: GT 99, EJ205 votes: 10 |
Posted: Wed Oct 05, 2011 10:02 am Post subject: |
|
|
Frank wrote: | Ja tev ir plāni un zini ka tavam autiņam būs ~300-350hp...
tad uzreiz iesaku meklēt sakarīgu variantu kurš jau ir novests līdz tādai jaudai.
Jo Stock nissanu novest līdz tādam stāvoklim būs 2x dārgāk + vismaz 2 ziemas intensīvas skrūvēšanas +2000LS ieguldījums, lai galvenie mezglī +/- atbilstu ~300-350hp prasībām..
+ja vēl nav pašam zināšanas kā tod dabūt gatavu, tad process būs vēl 2x ilgāks kā arī nedaudz dārgāks...
Galvenais nosacījums, lai nav puveklis - jo tos 350 lopus ievietot rūsas buņdžā nav prāta darbs, turklāt agrāk vai vēlāk rokas nolaidīsies metināt..
Lielākoties var nopirk jau saķīlētu nisanu par sakarīgām cenām, no kaada cilvēka, kuram vnk dažādu apstkļū dēļ ir beigusies iedvesma skrūvēt nizmo... |
es tevi jau gaidu pie CSDD ar savu nissmo |
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T votes: 93 |
Posted: Wed Oct 05, 2011 10:34 am Post subject: |
|
|
braucu ar dazhadiem 200SX ikdienaa jau 9 gadus, problemas nesaskatu, vienigi, salons ar laiku izljurkajas pa musu celiem (man pec 4 gadiem) _________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh |
|
Back to top |
|
|
Joined: 10 Aug 2011 Posts: 2 0 |
Posted: Wed Oct 05, 2011 10:50 pm Post subject: |
|
|
veerz wrote: | es gan saakumaa iemaaciitos ar to pashu stocku normaali braukt
nevis braukt nejeedzu bet mamma nopirks mashiinu kas aatraaka pa stieni |
Nu neviens ar stūri rokās nepiedzimst, kā arī ķīlējot ar savām rokām auto, es iegūšu daudz jaunu zināšanu, tāpēc nesaskatu problēmu, kāpēc pirmais auto nevar būt labs ( vismaz tāds, kādu es pats vēlos )... Ja tev pirmo auto nopirka mamma - apsveicami, bet sev auto pirkšu pats, tāpēc ar to nebūs nekādu problēmu
Bet visiem pārējiem liels paldies par atbildēm un viedokļiem. |
|
Back to top |
|
|
|