View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Joined: 09 Nov 2004 Posts: 627 Vehicle: SuperB un Tracer 700 votes: 27 |
|
Back to top |
|
|
Joined: 27 Oct 2007 Posts: 849 Vehicle: 200sx RS13 votes: 16 |
|
Back to top |
|
|
Joined: 09 Nov 2004 Posts: 627 Vehicle: SuperB un Tracer 700 votes: 27 |
Posted: Fri Sep 13, 2013 1:06 pm Post subject: |
|
|
izsleedzot to solenoid, vakuums pa tiesho tiek savienots no kolektora uz fpr?
un trubinja no iepluudes trubas aiz MAF veinkaarshi jaanoglushii? |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Fri Sep 13, 2013 3:32 pm Post subject: |
|
|
gxl wrote: | izsleedzot to solenoid, vakuums pa tiesho tiek savienots no kolektora uz fpr?
un trubinja no iepluudes trubas aiz MAF veinkaarshi jaanoglushii? |
1. jā
2. jā visas turbas un pašu soilenoidu vari naharizēt no motortelpas |
|
Back to top |
|
|
Joined: 09 Nov 2004 Posts: 627 Vehicle: SuperB un Tracer 700 votes: 27 |
Posted: Sat Sep 14, 2013 7:48 am Post subject: |
|
|
Paldies par info! |
|
Back to top |
|
|
Joined: 09 Nov 2004 Posts: 627 Vehicle: SuperB un Tracer 700 votes: 27 |
Posted: Fri Oct 11, 2013 12:28 pm Post subject: |
|
|
Eds wrote: | Un es arī uz šito pasācienu briestu pamazām - atskaities par paveikto |
Beidzot sanāca nomainīt vakuuma trubas un arī pāris reizes izbraukt ar nissanu.
Pirms tam bija problēmas - tukšgaitā peldēja apgriezieni, dažreiz pat noslāpa; benzīnu, šķiet, rija daudz vairāk un pārāk labi nevērās
Nomainīju visas vecās vakuuma trubas, kuras mācēju atrast, un izravēju/apgāju to solenoīdu.
Rezultāts - apgriezieni vispār nepeld, patēriņš šķiet normalizējies un pēc sajūtām iet arī labāk. |
|
Back to top |
|
|
|