Joined: 29 Aug 2011 Posts: 31 Vehicle: 3x s13 & evo9 & '96 miata & audi b2 turbo quattro votes: 1
Posted: Fri Jun 26, 2015 6:26 pm Post subject:
sagatavota bundža ar dugām - 3k
coili - 1k
sr20det(uz 400hp) - 2k
turbo - 1.4k
degvielas sistēma & bāka - 1.5k
sajūgs + pāreja uz zf karbu - 1.7k
kārba + kardāns + kardāna pārbūve - 350 eur
visa elektrība - 1k eur
vems - 650 eur
trubiņas/savienojumi/etc ~1k
diffs - 1k
diski - 1k
bodijs(spārni priekšā/aizmugurē, sliekšņi, org stikla logi, durvju apdare) - 1k
krāsošana - 1.5k
salons(panelis/stūre/siksnas/ugunsdzēšamais/krēsli, etc) - 1k
regulēšana(+ treilers, stends) - 600eur (sanāca divreiz dēļ beigtas turbīnas)
šīs ir tās lielās lietas ko no galvas varu atcerēties un sanāk jau ap 20k. Un tās ir tikai detaļas, kādam tas viss bija arī kopā jāsaliek tā ka darbs papildus, un vēl miljons sīkumu kas kopā aiziet vēl vairāki K. Viss izņemot bundžu, dzinēju & kārbu tika likts jauns no veikala plaukta.
PS - tas auto ir uzbūvēts ka var braukt Pro klasē
Last edited by gazz on Sat Jul 25, 2015 2:49 am; edited 2 times in total
Joined: 04 May 2008 Posts: 678 Vehicle: s13,W211 votes: 32
Posted: Sat Jun 27, 2015 12:03 pm Post subject:
Man arii intereseee daudz kas,piemeram karba 350 eu, par ko ?
man arii ZF karba uz sr20det,karba maksa ap 100 euro, es perku rigaa par 100, dpili ir par 60 vai 80,jameklee.
Joined: 08 May 2009 Posts: 1579 Vehicle: RB18DET votes: 54
Posted: Tue Jun 30, 2015 3:05 pm Post subject:
Pirms pāris gadiem teiktu, ka cenas ir kosmoss. Kad pats saskaros ar "jāuztaisa kārtīgi", nevis caur dirsu, sapratu cik maksā labas lietas. Tagad domāju, ka cenas ir pietiekami adekvātas. Uzbūvējiet paši savām rokām copy+past auto. Sarēķiniet stundas, ko no sava laika pavadījāt. Mehāniķi arī ir cilvēki, kas grib saņemt naudu par darbu. Un par tādu darbu, kuru ļooooti maza cilvēku daļa māk uzņemties un izdarīt. _________________ Disku restaurēšana
Joined: 29 Aug 2011 Posts: 31 Vehicle: 3x s13 & evo9 & '96 miata & audi b2 turbo quattro votes: 1
Posted: Sun Feb 26, 2017 10:19 am Post subject:
maziņš update kas jau novecojis, uzbraucu minišoseju pagājušogad un noķēru riepu valni. Šī bija mana pirmā reize vispār braucot pa moto apli un vēl pietam pret spalvu: Links uz YouTube
Pamanījāmies arī augustā uzbraukt COTA, bet es pārkarsēju eļļu un aprāvām ka24de šāles kā rezultātā motors noķīlēja. Nebija joka lieta braukt izturības sacīkstes +35 grādos. Tas notika 3h līdz beigām. Bijām jau nobraukuši 13h un atradāmies 7. vietā no 109 dalībniekiem kopējā ieskaitē. Otrie savā klasē, pāris apļus vēlāk arī pirmā vieta iznīcināja savu dzinēju(arī nissan 240sx).
Šogad domājam revanšēties un maijā braucam atpakaļ uz COTA ar domu cīnīties par top3 kopējā ieskaitē. Jūlijā uz Laguna Seca, jo baumas klīst ka to drīz vēršot ciet, tātad gribās izbraukt pirms tas notiek.
braucām ar dikti maz jaudas, jo dzinējam izkausējām virzuļus piektdienas treniņos & atradām internetā pirmo kas bija tuvumā. nomainījām naktī pirms sacīkstes turpat uz trases paddocka, no rīta piešķīlām un bijām gatavi gonkai.
Speciāli pasākumam tika pat izsaukts vietējais rezidents vadu guru viitols.
Joined: 29 Aug 2011 Posts: 31 Vehicle: 3x s13 & evo9 & '96 miata & audi b2 turbo quattro votes: 1
Posted: Mon Oct 02, 2017 5:46 am Post subject:
Lai nepiegānītu forumu, tad pievienošu šeit. Iepirkts vēl viens s13 ar ko trenēties pa trasīti otrpus okeāna. Sanāca atrast '93 240sx ar vienu rūsas punktiņu uz lampas. Pagaidām paliks ar ka24de motoru un tiks izmantots kā treniņu auto trasē, lai nemocīt mūsu īsto izturības gonku auto.
All times are GMT + 2 Hours Goto page Previous1, 2, 3Next
Page 2 of 3
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum