atcerēties mani Paroles atjaunošanaReģistrēties
200sx.lv 200sx.lv
Mareka s13 dienasgramata.
Goto page 1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    200sx.lv Forum Index -> Projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Mareks

Joined: 15 Feb 2012
Posts: 66

Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8
PostPosted: Thu Jun 25, 2015 8:26 pm    Post subject: Mareka s13 dienasgramata. Reply with quote

Nu sveiki.
Forumu lasu jau sen, laikam jasāk arī rakstīt. Cool s13 jau sen patika un pagajušo gadu iepirku vienu, pataisiju, izgāju TA, pavizinājos un pārdevu(gāja labi, bija vienkārši nejēgā ciets un ļoti sterila virsbuve). Pēc kada laika parādijās tukšuma sajūta dvēselē un saku meklēt citu. Te nu mēs nonākam līdz musdinām. Pagājušo nedēļu aizripināju pie Andris B apskatīt (pats nissans piederēja lietotājam Martinsss), neko tik šausmīgu neieraudziju un nākošā dienā nopirku. Leekaataajs
Par pašu nisasanu 92g ar kadetu, un šādu tādu standarta 200tā tuninga. Vizuāli diezgan bēdīgs, apakšā pāri ielāpi ir likti, gan jau zem visur sapūstā grubuļa ir vel kaut kas paslēpies. Pērkot kā defekts tika norādīts izpūstās turbo blīves un tikai 0.3 bari putiena, izbraucot secināju ka tā arī ir, tikai boost gauge nerucošam motoram rāda -0.2. Mr. Green


Atbaurcot mājās pirmais ko dariju noņēmu kolektoru un samainiju blīves, kuras jau saliekot atpakaļ pūta garām un pēc pirmā pūtiena viss bija vecajās sliedēs. Mr. Green Starpcitu diezgan iespaidīgs čakars noņemt kolektoru.

Kolektotors ir bijis smuki taisīts, bet pēc tam diezgan sūdīgi remontēts.


Te arī viens no iemesliem kāpēc knapi pūta.

Sastelējot ieliku normālu gaugi un izbraucu, pūta bāru un nejēgā raustijās. Pārbaudot sveces un spoles atklājās ka vienai spolei plaisa un visām svecēm atstarpes mērāmas ar metrmēru. Mr. Green

Pirmā čupa ar detaļām. Laughing

Motortelpas bardaks. renegats

Pāris nevajadzīgas lietas. Cool

Tālāk noveršam eļļas noplūdes, raujam nost karteri ieraugam ka kādam jau ir bijušas problēmas. Mr. Green

Visas šāles labas, tikai vienai nevienmērīgs dilums:

Sametam karteri atpakaļ un raujam nost kārbu, jo tur arī viss eļļā. Bez pārsteigumiem neiztiekam, grozam viena skrūve nolauzta, sajūgs velk uz beigto pusi, kārbai trūkst viena skrūve( kārbas augšā, bišk uz priekšu no atrumkloķa un caurumā iekšā varēja redzēt stieni ar ko slēdz ātrumus. Kam tur jābūt? Pagaidām ieliku parastu skrūvi) un no kārbas iztēcēja ap 0.6l. renegats



Palielam viss, darīt vel daudz ko: Radiators sulojas, šofera puses dzinēja spilvens pilnīgi beigs, eļļas radiators nosulojies, reduktors gaudo un reduktora dzesētājs sulojas, turbīna tukšgaitā dūmo.
Ir doma samainīt turbīnu no k26 uz k24, jo šitā ir par lielu, starp ātrumiem ļoti pazūd pūtiems. Saminīt kroplo ātrumkloķi.

Visas beigtās detaļas var piedāvāt, jo man nekā nav. Mr. Green
Back to top
View user's profile Send private message
timush

Joined: 20 Jun 2008
Posts: 3131
Vehicle: rs13
Reputation: 79.3
votes: 41
PostPosted: Thu Jun 25, 2015 9:31 pm    Post subject: Reply with quote

sveikts ar pirkumu. lai labi un atri skruvejas Wink Cool
_________________
Build it, Race it, Break it, Repeat....
Back to top
View user's profile Send private message
A/T

Joined: 16 Oct 2008
Posts: 175

Reputation: 25Reputation: 25
votes: 4
PostPosted: Thu Jun 25, 2015 10:02 pm    Post subject: Reply with quote

Veiksmi darbos. Mr. Green
_________________
If ca18 runs perfectly, then its not ca18.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
PINKA

Joined: 06 Jul 2009
Posts: 994
Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20
Reputation: 66.9
votes: 40
PostPosted: Fri Jun 26, 2015 8:50 am    Post subject: Reply with quote

Lai veicas reanimējot šo Nissanu.
_________________
RS13 1JZ-GTE
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
zhean

Joined: 19 Mar 2013
Posts: 257
Vehicle: sr20 s13 / e46
Reputation: 17.2
votes: 4
PostPosted: Fri Jun 26, 2015 9:30 am    Post subject: Reply with quote

Lai izdodas! Leekaataajs

Man tas pats,vītnes apčakarētas,karba ir uz ne visām skrūvēm pagaidām!
Un to reduktora radiatoru ar sūkni vari sviest ārā,jēgas palielam nekādas Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Eds

Joined: 27 Oct 2007
Posts: 849
Vehicle: 200sx RS13
Reputation: 39.9Reputation: 39.9Reputation: 39.9
votes: 16
PostPosted: Sat Jun 27, 2015 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

O, izskatās, ka tu spēj produktīvi pavadīt laiku Mr. Green jipije

btw, nav baigi bezjedzigi tur likt numura zīmi priekšā, jo ir igriezts caurums, bet reali uzlitks numurs, kas tāpat priekšā ir intercoolerim.


p.s. ir divu veidu orģinālie diski.
Back to top
View user's profile Send private message
Mareks

Joined: 15 Feb 2012
Posts: 66

Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8
PostPosted: Sat Jun 27, 2015 1:10 pm    Post subject: Reply with quote

Numurs sanāk lidz ar interkulera apakšu, jo viņš ir baigi augstu. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Andris B

Joined: 08 Apr 2011
Posts: 541
Vehicle: S14a gs300
Reputation: 52.5
votes: 17
PostPosted: Sun Jun 28, 2015 12:40 pm    Post subject: Reply with quote

Veiksmi darbos Thumbs up
_________________
933motorsport.com
TiG, MiG. Alumīnija, nerūsējoša tērauda, titāna metināšana.
Custom ieplūdes, izplūdes u.c. nestandarta risinājumi sporta un ielas auto.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
kerza

Joined: 24 Aug 2009
Posts: 1821
Vehicle: ta ka tresa serija tik bez dupsa
Reputation: 63
votes: 38
PostPosted: Sun Jun 28, 2015 5:52 pm    Post subject: Reply with quote

ko lai saka, lai riepas labi kup un sales neklauve pie durvim Mr. Green burnout un izdari pakalpojumu sev un citiem... izglab nissanu, saved vinu normala paskata Wink
_________________
24/7 heiters
Back to top
View user's profile Send private message
Mareks

Joined: 15 Feb 2012
Posts: 66

Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8
PostPosted: Sun Jun 28, 2015 9:33 pm    Post subject: Reply with quote

Vizuāli visticamāk pēc tam kad tehiski viss būs labi.
Un varbūt ir kāda recepte sajūgam? Jo pec šodienas vel dīvaināks palika. Mr. Green
Un šodien samainiju dzinēja spilvenu un uzgriezu bišk boostu, tagad ar bāru labāk iet. Mr. Green
Back to top
View user's profile Send private message
Andris B

Joined: 08 Apr 2011
Posts: 541
Vehicle: S14a gs300
Reputation: 52.5
votes: 17
PostPosted: Mon Jun 29, 2015 7:57 am    Post subject: Reply with quote

Uzsit džanim PM, viņam ir laba sajūga recepte Wink
_________________
933motorsport.com
TiG, MiG. Alumīnija, nerūsējoša tērauda, titāna metināšana.
Custom ieplūdes, izplūdes u.c. nestandarta risinājumi sporta un ielas auto.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PINKA

Joined: 06 Jul 2009
Posts: 994
Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20
Reputation: 66.9
votes: 40
PostPosted: Mon Jun 29, 2015 9:26 am    Post subject: Reply with quote

Vakara redzējām tevi iekš BKSB drifta treniņa. Bija prieks manīt vēl kādu nissanu uz strīpas. Smile
_________________
RS13 1JZ-GTE
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mareks

Joined: 15 Feb 2012
Posts: 66

Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8Reputation: 8.8
PostPosted: Mon Jun 29, 2015 8:29 pm    Post subject: Reply with quote

Jap, biju aizbraucis kaut ko pamēģināt, salīdzinājumā ar iepriekšējo nisanu ar šito ir daudz vieglāk braukt.
Kā arī atklājās ka lsd brižiem izdomā palikt par vienriteni un pūtēju vajag piemērotāku, jo ar šīto pirmajā atruma vispār nekas nenotiek līdz ~5k rpm. Mr. Green
Itkā ir stage 2 un atdure ir pie 7k rpm, iepriekšējam arī bija stage 2, bet atdure bija 8k rpm. Kā citiem ir? Ir drošī laist līdz 8k? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
PINKA

Joined: 06 Jul 2009
Posts: 994
Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20
Reputation: 66.9
votes: 40
PostPosted: Tue Jun 30, 2015 8:40 am    Post subject: Reply with quote

Mareks wrote:
Jap, biju aizbraucis kaut ko pamēģināt, salīdzinājumā ar iepriekšējo nisanu ar šito ir daudz vieglāk braukt.
Kā arī atklājās ka lsd brižiem izdomā palikt par vienriteni un pūtēju vajag piemērotāku, jo ar šīto pirmajā atruma vispār nekas nenotiek līdz ~5k rpm. Mr. Green
Itkā ir stage 2 un atdure ir pie 7k rpm, iepriekšējam arī bija stage 2, bet atdure bija 8k rpm. Kā citiem ir? Ir drošī laist līdz 8k? Rolling Eyes


Jā ar lsd ir tāda problēma, viņi no vecuma jau nolietoti. Vai nu var meklēt variantu kā viņu restaurēt, vai arī svarka power. Very Happy

Par ierobežotāju CA godīgi sakot nezinu, zinu ka man iekš SR ierobežotājs pie 7.5 k rpm.

Ja nomainīsi turbu uz kādu no t28 sērijas (ideāli ball bearing) iegūsi lielāku atsaucību un ātrāk celsies boosts.

_________________
RS13 1JZ-GTE
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Pusdzivais

Joined: 22 May 2006
Posts: 1665
Vehicle: kas pa rokai
Reputation: 44.3Reputation: 44.3Reputation: 44.3Reputation: 44.3
votes: 20
PostPosted: Tue Jun 30, 2015 9:02 am    Post subject: Re: Mareka s13 dienasgramata. Reply with quote

Mareks wrote:
Starpcitu diezgan iespaidīgs čakars noņemt kolektoru.

Kurš ta to nezin? Mr. Green Mr. Green Katrs ir izbaudījis CA kolektora priekus.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    200sx.lv Forum Index -> Projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group