View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
|
Posted: Thu Jun 25, 2015 8:26 pm Post subject: Mareka s13 dienasgramata. |
|
|
Nu sveiki.
Forumu lasu jau sen, laikam jasāk arī rakstīt. s13 jau sen patika un pagajušo gadu iepirku vienu, pataisiju, izgāju TA, pavizinājos un pārdevu(gāja labi, bija vienkārši nejēgā ciets un ļoti sterila virsbuve). Pēc kada laika parādijās tukšuma sajūta dvēselē un saku meklēt citu. Te nu mēs nonākam līdz musdinām. Pagājušo nedēļu aizripināju pie Andris B apskatīt (pats nissans piederēja lietotājam Martinsss), neko tik šausmīgu neieraudziju un nākošā dienā nopirku.
Par pašu nisasanu 92g ar kadetu, un šādu tādu standarta 200tā tuninga. Vizuāli diezgan bēdīgs, apakšā pāri ielāpi ir likti, gan jau zem visur sapūstā grubuļa ir vel kaut kas paslēpies. Pērkot kā defekts tika norādīts izpūstās turbo blīves un tikai 0.3 bari putiena, izbraucot secināju ka tā arī ir, tikai boost gauge nerucošam motoram rāda -0.2.
Atbaurcot mājās pirmais ko dariju noņēmu kolektoru un samainiju blīves, kuras jau saliekot atpakaļ pūta garām un pēc pirmā pūtiena viss bija vecajās sliedēs. Starpcitu diezgan iespaidīgs čakars noņemt kolektoru.
Kolektotors ir bijis smuki taisīts, bet pēc tam diezgan sūdīgi remontēts.
Te arī viens no iemesliem kāpēc knapi pūta.
Sastelējot ieliku normālu gaugi un izbraucu, pūta bāru un nejēgā raustijās. Pārbaudot sveces un spoles atklājās ka vienai spolei plaisa un visām svecēm atstarpes mērāmas ar metrmēru.
Pirmā čupa ar detaļām.
Motortelpas bardaks.
Pāris nevajadzīgas lietas.
Tālāk noveršam eļļas noplūdes, raujam nost karteri ieraugam ka kādam jau ir bijušas problēmas.
Visas šāles labas, tikai vienai nevienmērīgs dilums:
Sametam karteri atpakaļ un raujam nost kārbu, jo tur arī viss eļļā. Bez pārsteigumiem neiztiekam, grozam viena skrūve nolauzta, sajūgs velk uz beigto pusi, kārbai trūkst viena skrūve( kārbas augšā, bišk uz priekšu no atrumkloķa un caurumā iekšā varēja redzēt stieni ar ko slēdz ātrumus. Kam tur jābūt? Pagaidām ieliku parastu skrūvi) un no kārbas iztēcēja ap 0.6l.
Palielam viss, darīt vel daudz ko: Radiators sulojas, šofera puses dzinēja spilvens pilnīgi beigs, eļļas radiators nosulojies, reduktors gaudo un reduktora dzesētājs sulojas, turbīna tukšgaitā dūmo.
Ir doma samainīt turbīnu no k26 uz k24, jo šitā ir par lielu, starp ātrumiem ļoti pazūd pūtiems. Saminīt kroplo ātrumkloķi.
Visas beigtās detaļas var piedāvāt, jo man nekā nav. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 20 Jun 2008 Posts: 3131 Vehicle: rs13 votes: 41 |
Posted: Thu Jun 25, 2015 9:31 pm Post subject: |
|
|
sveikts ar pirkumu. lai labi un atri skruvejas _________________ Build it, Race it, Break it, Repeat.... |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Thu Jun 25, 2015 10:02 pm Post subject: |
|
|
Veiksmi darbos. _________________ If ca18 runs perfectly, then its not ca18. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 994 Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20 votes: 40 |
Posted: Fri Jun 26, 2015 8:50 am Post subject: |
|
|
Lai veicas reanimējot šo Nissanu. _________________ RS13 1JZ-GTE |
|
Back to top |
|
|
Joined: 19 Mar 2013 Posts: 257 Vehicle: sr20 s13 / e46 votes: 4 |
Posted: Fri Jun 26, 2015 9:30 am Post subject: |
|
|
Lai izdodas!
Man tas pats,vītnes apčakarētas,karba ir uz ne visām skrūvēm pagaidām!
Un to reduktora radiatoru ar sūkni vari sviest ārā,jēgas palielam nekādas |
|
Back to top |
|
|
Joined: 27 Oct 2007 Posts: 849 Vehicle: 200sx RS13 votes: 16 |
Posted: Sat Jun 27, 2015 12:26 pm Post subject: |
|
|
O, izskatās, ka tu spēj produktīvi pavadīt laiku
btw, nav baigi bezjedzigi tur likt numura zīmi priekšā, jo ir igriezts caurums, bet reali uzlitks numurs, kas tāpat priekšā ir intercoolerim.
p.s. ir divu veidu orģinālie diski. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sat Jun 27, 2015 1:10 pm Post subject: |
|
|
Numurs sanāk lidz ar interkulera apakšu, jo viņš ir baigi augstu. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 08 Apr 2011 Posts: 541 Vehicle: S14a gs300 votes: 17 |
Posted: Sun Jun 28, 2015 12:40 pm Post subject: |
|
|
Veiksmi darbos _________________ 933motorsport.com
TiG, MiG. Alumīnija, nerūsējoša tērauda, titāna metināšana.
Custom ieplūdes, izplūdes u.c. nestandarta risinājumi sporta un ielas auto. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 24 Aug 2009 Posts: 1821 Vehicle: ta ka tresa serija tik bez dupsa votes: 38 |
Posted: Sun Jun 28, 2015 5:52 pm Post subject: |
|
|
ko lai saka, lai riepas labi kup un sales neklauve pie durvim un izdari pakalpojumu sev un citiem... izglab nissanu, saved vinu normala paskata _________________ 24/7 heiters |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sun Jun 28, 2015 9:33 pm Post subject: |
|
|
Vizuāli visticamāk pēc tam kad tehiski viss būs labi.
Un varbūt ir kāda recepte sajūgam? Jo pec šodienas vel dīvaināks palika.
Un šodien samainiju dzinēja spilvenu un uzgriezu bišk boostu, tagad ar bāru labāk iet. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 08 Apr 2011 Posts: 541 Vehicle: S14a gs300 votes: 17 |
Posted: Mon Jun 29, 2015 7:57 am Post subject: |
|
|
Uzsit džanim PM, viņam ir laba sajūga recepte _________________ 933motorsport.com
TiG, MiG. Alumīnija, nerūsējoša tērauda, titāna metināšana.
Custom ieplūdes, izplūdes u.c. nestandarta risinājumi sporta un ielas auto. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 994 Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20 votes: 40 |
Posted: Mon Jun 29, 2015 9:26 am Post subject: |
|
|
Vakara redzējām tevi iekš BKSB drifta treniņa. Bija prieks manīt vēl kādu nissanu uz strīpas. _________________ RS13 1JZ-GTE |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Jun 29, 2015 8:29 pm Post subject: |
|
|
Jap, biju aizbraucis kaut ko pamēģināt, salīdzinājumā ar iepriekšējo nisanu ar šito ir daudz vieglāk braukt.
Kā arī atklājās ka lsd brižiem izdomā palikt par vienriteni un pūtēju vajag piemērotāku, jo ar šīto pirmajā atruma vispār nekas nenotiek līdz ~5k rpm.
Itkā ir stage 2 un atdure ir pie 7k rpm, iepriekšējam arī bija stage 2, bet atdure bija 8k rpm. Kā citiem ir? Ir drošī laist līdz 8k? |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 994 Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20 votes: 40 |
Posted: Tue Jun 30, 2015 8:40 am Post subject: |
|
|
Mareks wrote: | Jap, biju aizbraucis kaut ko pamēģināt, salīdzinājumā ar iepriekšējo nisanu ar šito ir daudz vieglāk braukt.
Kā arī atklājās ka lsd brižiem izdomā palikt par vienriteni un pūtēju vajag piemērotāku, jo ar šīto pirmajā atruma vispār nekas nenotiek līdz ~5k rpm.
Itkā ir stage 2 un atdure ir pie 7k rpm, iepriekšējam arī bija stage 2, bet atdure bija 8k rpm. Kā citiem ir? Ir drošī laist līdz 8k? |
Jā ar lsd ir tāda problēma, viņi no vecuma jau nolietoti. Vai nu var meklēt variantu kā viņu restaurēt, vai arī svarka power.
Par ierobežotāju CA godīgi sakot nezinu, zinu ka man iekš SR ierobežotājs pie 7.5 k rpm.
Ja nomainīsi turbu uz kādu no t28 sērijas (ideāli ball bearing) iegūsi lielāku atsaucību un ātrāk celsies boosts. _________________ RS13 1JZ-GTE |
|
Back to top |
|
|
Joined: 22 May 2006 Posts: 1665 Vehicle: kas pa rokai votes: 20 |
Posted: Tue Jun 30, 2015 9:02 am Post subject: Re: Mareka s13 dienasgramata. |
|
|
Mareks wrote: | Starpcitu diezgan iespaidīgs čakars noņemt kolektoru.
|
Kurš ta to nezin? Katrs ir izbaudījis CA kolektora priekus. |
|
Back to top |
|
|
|