View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
|
Posted: Mon Jun 27, 2016 4:49 pm Post subject: Sajūgs SR'am |
|
|
Sajūgs sāka margarīnoties.
Kādu sajūgu varat ieteikt SR'am?
Vēlmes:
Quality manta, lai neizjūk pēc pāris mēnešiem.
Gana ņiprs, bet, lai nav neiespējami pabraukt kā daily.
Spētu pavilkt potenciālus jaudas palielinājumus. (šobrīd gandrīz stock)
Saprotu, ka gan jau tūlīt kāds izvilks no sava šķūņa sazin ko un piedāvās, bet sākumā gribētu zināt, kādas vispār ir opcijas.
Var jau arī parādīt kādu vecu postu, kur viss aprakstīts, bet domāju, ka arī sajūgu jomā lietas ir mainījušās pa gadiem.
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 14 Aug 2009 Posts: 2570 Vehicle: Z33 votes: 25 |
Posted: Mon Jun 27, 2016 8:51 pm Post subject: |
|
|
Sr man nav bijuši sporta sajūgi, bet padalīšos ar ļoti pozitīvu atsauksmi par "Competition Clutch" firmu, nu jau kādu brīdi vizinos ar pēdējā stage sajūga komplektu un pašu vieglāko spararatu...
Noteikti iesaku paņem pie viena arī vieglo spararatu, jo cik es jūtu tad atsaucība ir ļoti augusi, bet ikdienā korķī nav nekādu problēmu jo organikas disks ar atsperēm...
Viss ko neiesaku ja brauksi ikdienā, neņem keramiku bez atsperēm, būs pa lielam on/off, vismaz cik es esmu braucis ar sr un keramiku
Ja nauda nav problēma un plāno nopietni celt jaudu, uzreiz iesaku paņemt divdisku kompektu un miers... Bet ja nebūs kārtīgi kalts sr, tad nebūs jēdzīgi...
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 20 Jun 2008 Posts: 3131 Vehicle: rs13 votes: 41 |
Posted: Tue Jun 28, 2016 8:07 am Post subject: |
|
|
Braukaju kar act keramiku,disks bez atsperem.korkos parvietojos normali,trase vispar ekselenti.tikai bez china shita,tur bus vairak problemu neka labuma,pa..irats laiks un nauda.kautkas vel ar bmw v8kurvi braukaja,partaisitu uz sr,cik atceros bija labas atsauksmes .
_________________ Build it, Race it, Break it, Repeat.... |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2016 1:22 pm Post subject: |
|
|
Labakais variants ir sachs performance kurvis + aftermarket sajuga disks,ideals pilsetai un nereals rezervs jaudai.
Price performance ir Spec clutch, no stage 2+ lidz stage 4, pats tadu lietoju gan pa trasi gan pa pilsetu,ar nissan karbu stage 2+ stradaja ka oem sajugs,stage 4 ar nissan karbu ir bišku pa cietu,bet tagad ar zf karbu darbojas bišku mikstak
_________________ so i'm having this dream...
i'm in a turbo z...
and these guys are after me...
but they can't catch me... |
|
Back to top |
|
|
Joined: 02 Jun 2013 Posts: 81 votes: 2 |
Posted: Tue Jun 28, 2016 4:12 pm Post subject: |
|
|
Pēc savas pieredzes ir divi varianti:
v1 price performance
3.0 v8 bmw sajūga komplekts, spararatu jāparvirpo un jāsaurbj jauni caurmi. DONE! līdz 400whp vajadzētu turēt. KristapsAs ja nemaldos ar tādu brauc.
v2
Sach performance m57 kurvis, sajūga disks jauns (plaza?), spararats jāvirpo un jāsaurbj jauni caurmi priekš kurvja.
Done. Uz twin turbo v8 600whp/800nm turēja. Laikam puse ProAm drifteri ar tādu setupu braukā.
Tik neizdomā kaut kādu ebaju sūtīt, kurvis uzmetīs p!mp! pie 300whp
_________________ 933motorsport.lv |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 994 Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20 votes: 40 |
Posted: Tue Jun 28, 2016 4:59 pm Post subject: |
|
|
Pats pirms tam lietoju Exedy Stage 2 keramisko sajūgu un biju ļoti apmierināts!
Viss atkarīgs kādos apstākļos vēlies lietot auto, ja vairāk kā ielas braucamais tad skaties uz organiku, bet ja plāno biežāk trasē iebraukt tad keramiku.
Un noteikti neskaties Ebay sajūgu kā jau Sirmais minēja.
_________________ RS13 1JZ-GTE |
|
Back to top |
|
|
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2013 Posts: 109 |
Posted: Tue Jun 28, 2016 7:26 pm Post subject: |
|
|
pro am cik dzirdēju lieto sasch performance kurvi 240mm un keramiku.
savam opelim uztaisīju arī uz 240mm, izmantoju 2.8 kurvi un 4staru keramiku, patreiz pie 280zs nekas neslid, un nedomāju ka līdz maniem 400zs tur kas sāks slidēt..
2.8 kurvis tur 800kg slodzi, sasch performande ~1400kg
IMHO way2go
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 08 Jan 2010 Posts: 173 Vehicle: RS13, e46 votes: 11 |
Posted: Tue Jun 28, 2016 10:28 pm Post subject: |
|
|
Ja gribi ikdiena braukt un biš paslīpet tad pec manam domam butu labak jauns stock sajuga disks, jauns kurvis, novirpot spararatu + ieteiktu nomainit klokenes gala buksiti un ja vajag pieregulet sajuga pedali.
Principa jau var likt keramisko, bet ja sanak bieži lietot auto ikdienas vajdzibam spararats bus metams ātri vien un sajugs arī.
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 08 May 2009 Posts: 1579 Vehicle: RB18DET votes: 54 |
Posted: Wed Jun 29, 2016 9:25 am Post subject: |
|
|
M60b30 (??) sajūga kurvis. Stock CA spararata virsma pārtaisīta uz 240mm, kā arī pārurbtas tapas. SR20 disks, apgriezts otrādāk, pārkniedēts.
Jau 4 gadus tur ~350hp un ~440nm. Liku lietotu kurvi eksperimenta nolūkos. Tā kā ar jaunu kurvi, domāju vēl rezerve ir.
Šaubos, ka kaut ko lētāku price/perform var dabūt.
Next lvl ir sasch kurvis ar setupu, ko augstāk minēja. Ielas braukšanai noteikti iesaku organiku.
ps. Izlasīju, ka kits SR'am. Tad iespējams var vēl lētāk izbraukt cauri, nejaucot ārā sajūga disku un nevirpojot spararatu.
_________________ Disku restaurēšana |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2016 3:17 pm Post subject: |
|
|
Kristap , ja vajadzes man kareiz stāv viens tāds jauns bmw kurvis
_________________ Volvo truck spainis un Riepas nav sveša lieta |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2016 3:25 pm Post subject: |
|
|
Uzliku jauno stock disku. Turās diez gan labi, ar 2. robu vispār nav problēmu(kicking the clutch ), ar 3. nebija kur īsti testēt . Disks izmaksāja ap 50 eiro (lētākais no pieejamiem) un bija domāts kā temporary solution, bet īsti jau nav iemesla mainīt (varbūt pagaidām, bet nu jau 3k km nobraukti).
_________________ Silvia - One love <3 |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2016 3:27 pm Post subject: |
|
|
sra disks 50 eur jauns ?
varu piedavat pa 40
_________________ Volvo truck spainis un Riepas nav sveša lieta |
|
Back to top |
|
|
|