View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Joined: 09 Nov 2004 Posts: 627 Vehicle: SuperB un Tracer 700 votes: 27 |
Posted: Sat Jul 30, 2016 8:04 am Post subject: gxl S13 |
|
|
Beidzot ir sadarīts kaut kas, lai varētu projekta topiku rakstīt
Auto: 1990. gada S13 prefacelift CA18DET stage 1.7
Engine/ ECU/ Fuel
HD stage 2 chip
Walbro 255l fuel pump
Sard magnetic drain plug
Nismo engine mounts
OEM seal kit
Big Aluminium radiator
Intake/Exhaust
Apexi power intake
T28R turbo
Apexi mbc
HKS SSQV bov
FMIC by FMIC
2,5" XS Power elbow
2,5" catback with Magnaflow silencer
Suspension/Brakes
Full Energy Suspension poly bush set
Driftworks poly subframe bushes
Apex Gen2 5/6 coilovers
Driftworks steering lock spacers
S14 front lower arms
Stainless steering bush
933motosport front and rear strutbrace
PartsMaxShop Z32 Brakes front and rear
Transmission
Hybrid clutch - BMW pressure plate, SR20DET disc, CA18DET lightened and modified flywheel
Nismo gearbox mount
S14 LSD
Interior:
Sparco steering wheel
OEM shift knob
Depo boost gauge
Kazama drift button for e-brake
S14 front seats
Exterior
Japan Racing JR12 R17
8J ET33 + 215/40/17 Federal 595evo
9J ET25 + 215/40/17 Bridgestone Potenza S001
Removed rear viper
+
Atjaunota virsbūve
Pulverkrāsota piekare
Jaunas degvielas/bremžu trubas
Silikona vakuuma trubas
OEM eļļas kārbā un reduktorā, OEM blīves dzinējam
Visi šķidrumi jauni, zobsiksna, spriegotājs
Last edited by gxl on Tue Jul 06, 2021 10:25 am; edited 5 times in total |
|
Back to top |
|
|
Joined: 09 Nov 2004 Posts: 627 Vehicle: SuperB un Tracer 700 votes: 27 |
Posted: Sat Jul 30, 2016 8:05 am Post subject: |
|
|
Auto tika iegādāts tālajā 2010. gadā, tikko no Vācijas Dzinējs tika pārlasīts, viss bija labi, std izmērā.
Virsbūve bija labā stāvoklī, tā pat arī pārējais auto. Turbīnai, kolektoram un elkonim bija visi oriģinālie karstuma aizsargi!
Odometrā bija 158586, nebija pamata domāt, ka tīti
2011
Sākumā tika uzbūvēta 2,5" cat-back izplūde ar Magnaflow bunduli, uzlikts Apexi sausais filtrs, Depo boost gauge un HKS bov.
Tūna rezultātā T25 nu jau dabīgi pūta ~1 bar.
Ā, un tika noņemtas aizdomīgās alumīnija "nāsis", kas vācietim bija šķitis baigais tunings
2012
Pa vidu pāris gadus nissans tika maz kustināts, kamēr bija citas prioritātes.
Klāt nāca HD stage 2 čips, Sparco stūrīte, Sard magnētiskā kartera skrūve un Momo tūna shift knob. Kā arī metinātais reduktors. Un jaunas vakuumtrubas, kas krietni uzlaboja dzinēja uzvedību.
2013
Uzlikts VLSD no s14, jo ar metināto pa ielu braukt neiepatikās
2014
Šajā gadā uzlabojumi un braukāšana atsākās.
Uzstādīti Apex Gen2 koiloveri, 933 motorsport glāžu atsaites. Plauktā ielikts Valbro, Energy suspension bukšu kits un visādi citi labumi un sākts domāt per lielākiem darbiem pie auto virsbūves saglabāšanas.
Un arī aktīvāk sāku taisnot rokas
2015
Turpinam kraut plauktā dažādus labumus no Driftwors, Nismo u.c.
Un pirms kāzu fotosesijas pa ātro tika uzlabots vizuālais stāvoklis - pārkrāsots gandrīz pus auto.
Last edited by gxl on Sat Nov 18, 2017 10:25 am; edited 7 times in total |
|
Back to top |
|
|
Joined: 09 Nov 2004 Posts: 627 Vehicle: SuperB un Tracer 700 votes: 27 |
Posted: Sat Jul 30, 2016 8:20 am Post subject: |
|
|
2015. gada rudenī auto atdevu Timusham, lai tiktu savesta kārtībā virsbūve un paildzināts tās mūžs. Jāpiebilst gan, ka bundža bija diezgan labā stāvoklī un daudz jāmetina nebija.
2016
Jūlijā dabūju savu S13 atpakaļ! Virsbūve bija noskūta pilnīgi plika, izņemts piķis, aiztaisīti pāris caurumi, pārietas visas galvenās šuves, pastirpinātas priekšējās glāzes un tas viss apstrādāts vairākās kārtās.
Motortelpa salātzaļa, salona iekša pelēka, apakša melna.
Uzlikts sterils aizmugurējais vāks no (laikam) 240sx ar papildus bremžuguni un kuram nav bijis spoilers, attiecīgi bez metinātiem un špaktelētiem caurumiem.
Visa piekare pulverkrāsota "driftworks" oranžā krāsā , Energy suspension bukšu komplekts un Driftworks poly subframe bukses. S14 priekšējie plaukti un mazās Driftworks stūres leņķa šaibas.
Cietā alumīnija stūres bukse, uzstādīts beidzot Walbro, Nismo dzinēja un kārbas bukses.
T28R turbīna, XS Power 2,5" elkonis, Apex mbc.
Uzlikts arī hibrīsajūgs ar BMW kurvi, SR disku un pielāgotu, atvieglinātu CA spararatu.
OEM eļļa kārbā un reduktorā. OEM blīvju kits dzinējam augšā, apaksā un galos.
Saldajā ēdienā gadījās paņemt šos diskus:
Japan Racing JR12 R17
8J ET33 + 215/40/17 Federal 595evo
9J ET25 + 215/40/17 Bridgestone Potenza S001
Paldies par atbalstu: Timusham, S14DST, Desam, Black Nissan, Riepu garāža.
Īpaši jāizceļ Timush, kurš arī ir visu pārvērtību galvenais realizētājs. Darba kvalitāte, rūpība un pedantiskums , tā pat arī komunikācija, padoms un viss pārējais bija līmenī. 100% Recommended
Last edited by gxl on Sat Jul 30, 2016 11:17 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Joined: 27 Oct 2007 Posts: 849 Vehicle: 200sx RS13 votes: 16 |
Posted: Sat Jul 30, 2016 10:12 am Post subject: |
|
|
Kkas baigi mainijās pamainot kārbas un dzinēja paduškas? |
|
Back to top |
|
|
Joined: 09 Nov 2004 Posts: 627 Vehicle: SuperB un Tracer 700 votes: 27 |
Posted: Sat Jul 30, 2016 11:04 am Post subject: |
|
|
Eds wrote: | Kkas baigi mainijās pamainot kārbas un dzinēja paduškas? |
Jā, vairs neder glāžu atsaite Palasīju netā, ka ar Nismo paduškām tā varot būt, jo viņas var pa kādu cm pacelt dzinēju. kkādas Cusco laikam atkal pazemina utt.
If using the Nismo mounts your motor may sit slightly higher than stock but it will fit. Conversely, if using the Cusco mounts, your motor will sit lower. Neither scenario is a problem.
Depending on which engine mounts you used, the CA18DET’s intake manifold seems to cause clearance issues with a lot of front strut tower bars.
Bet kopumā grūti uzreiz pateikt, jo arī visa piekare ir poly tagad un auto ir stingrāks. Vaaarbūt nedaudz labāk var ātrumos trāpīt pie lielākiem rpm. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 994 Vehicle: Nissan RS13 1JZ; F11 RN-20 votes: 40 |
Posted: Sat Jul 30, 2016 11:44 am Post subject: |
|
|
Labs darbiņš padarīts!
Savests kārtībā viss nepieciešamais, tagad tik apčubināt dzinēju un būs viss ok. _________________ RS13 1JZ-GTE |
|
Back to top |
|
|
Joined: 19 Mar 2013 Posts: 257 Vehicle: sr20 s13 / e46 votes: 4 |
Posted: Sat Jul 30, 2016 12:01 pm Post subject: |
|
|
Izskatas ljoti labi,tā tik turpināt! |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2016 12:21 pm Post subject: |
|
|
perfekti! |
|
Back to top |
|
|
Joined: 08 Feb 2012 Posts: 755 Vehicle: Nissan s13 votes: 10 |
Posted: Sat Jul 30, 2016 12:53 pm Post subject: |
|
|
Not bad, not bad. _________________ Rwd makes you happy. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 14 Aug 2009 Posts: 2570 Vehicle: Z33 votes: 25 |
Posted: Sat Jul 30, 2016 3:24 pm Post subject: |
|
|
Lai labi kalpo un cerams esi apmierināts |
|
Back to top |
|
|
Joined: 21 Aug 2005 Posts: 106 Vehicle: Z33, Virago XV750 votes: 3 |
Posted: Sat Jul 30, 2016 4:15 pm Post subject: |
|
|
Labs darbiņš, kas padarīts. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 08 May 2009 Posts: 1579 Vehicle: RB18DET votes: 54 |
Posted: Sat Jul 30, 2016 4:30 pm Post subject: |
|
|
Kruta _________________ Disku restaurēšana |
|
Back to top |
|
|
Zaarciniex Site Admin Joined: 05 Apr 2003 Posts: 4107 Vehicle: 200sx `91 S13; Kūtiņu votes: 65 |
Posted: Sat Jul 30, 2016 5:27 pm Post subject: |
|
|
Malacis!!
Accords un 200tais... - DejaVu! _________________ Kroko Type400 by Zaarciniex
Voicham ir IFeens! Un tapeec paraxtos nav bilzhu!! |
|
Back to top |
|
|
Joined: 20 Jun 2008 Posts: 3131 Vehicle: rs13 votes: 41 |
Posted: Sat Jul 30, 2016 9:26 pm Post subject: |
|
|
Chaļi nepieaug,rotaļietas tik paliek dargākas
Diski awesome,riktigi labi izskatas,
P.s. vajag pavedinat dzelzi _________________ Build it, Race it, Break it, Repeat.... |
|
Back to top |
|
|
Joined: 26 Aug 2011 Posts: 31 Vehicle: RS13 |
Posted: Sat Jul 30, 2016 9:48 pm Post subject: |
|
|
Skaisti, skaisti! |
|
Back to top |
|
|
|