View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 11:37 am Post subject: Re: |
|
|
Edzulis wrote: | ... Varētu padomāt, ka galvenais ir nevis jauda, bet proces. ... |
bet tā arī ir...
un ja process iet uz beigām tad aktīvi tiek domāts, kā pārdot un nopirkt ko citu, savādāku, dārgāku un sarežģītāku _________________ [img]http://www.dsmclub.lv/e107_plugins/kig_menu/_imagefiles/sign.jpg[/img]
402.lv DSMClub.lv |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 11:42 am Post subject: |
|
|
nu es neteiktu ka pirku 200to lai seedeetu garaagee.
man gan vairaak patiik braukt, bet uzlabojumus veikt taa ir atslodze no darba. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 11:44 am Post subject: Re: |
|
|
2GGsx wrote: | nu es neteiktu ka pirku 200to lai seedeetu garaagee.
man gan vairaak patiik braukt, bet uzlabojumus veikt taa ir atslodze no darba. |
procesu var organizeet arii taa, lai nebuutu jaaseezh garagee
iipashi par downtime nevaru suudzeeties, bet progress ir nenoveershams. _________________ [img]http://www.dsmclub.lv/e107_plugins/kig_menu/_imagefiles/sign.jpg[/img]
402.lv DSMClub.lv |
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 1291 Vehicle: SupraTT, Hachiroku votes: 21 |
Posted: Tue Aug 23, 2005 12:37 am Post subject: |
|
|
Kamēr bamperis nost, padarbojos mazliet ar IC. Agrāk aplūkojot IC likās, ka tas ir mazliet aizmests ar dubļiem, taču tagad tā rūpīgi nopētot atklājās, ka tas vispār nav IC, bet vienkārši metāla un dubļu gabals . Bildes no IC aizmugures (riteņa puses) pirms un pēc mazgāšanas, lielāks zooms pirmsmazgāšanas šausmām un tālāk apskatītās problēmas attēls.
Pēc izmazgāšanas boost pacēlās no 0.6-0.7bar līdz 0.8-0.9bar un izjūtas arī pavisam citas. Laikam jau tas IC tur ir ne bez iemesla
Vēl atklājās arī, ka iepriekšējais īpašnieks kaut ko ir baigi muhļījis ar to IC, visticamāk, ka pēc avārijas. Izskatās, ka abās pusēs endtankiem ir bijuši pamatīgi robi, tur izzāģēti alumīnija gabali ārā un iemetinātas plāksnes, līdz ar to trubas šķērsgriezuma laukums ir samazinājies apmēram par 1/3. Laikam nākošā lieta upgreidu sarakstā ir FMIC un hardpipes. No 2 SMIC idejas laikam tomēr atteikšos, galvenokārt tāpēc, ka mūsu klimatiskajos apstākļos tiem ir tendence aizaugt ar dubļiem, kā arī trubas būtu daudz sareģītāk uztaisīt un viss tas pasākums tik un tā nebūtu tikpat efektīvs cik FMIC. _________________ Normaly aspirated engine is an engine with never ending lag. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 25 Aug 2003 Posts: 2622 Vehicle: Nissan 350Z; Yamaha FZS600 votes: 44 |
Posted: Tue Aug 23, 2005 12:54 am Post subject: |
|
|
būs man ar jāiečeko kas ar mazo 200sx IC darās, gan jau arī aizdubļojies būs mjā, kas to būtu domājis ka nomazgājot IC tik jūtami var pieaugt boost's _________________ Fairlady Z |
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T votes: 93 |
Posted: Tue Aug 23, 2005 5:38 pm Post subject: |
|
|
Repsi: nevajag tev neko chekot, liec normalo FMIC _________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh |
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 1291 Vehicle: SupraTT, Hachiroku votes: 21 |
Posted: Wed Aug 24, 2005 10:30 am Post subject: |
|
|
Uzliku beidzot arii GM solenoiidu. Pagaidaam veel braukaaju ar izrautu shtekeri. Tachu arii ar visu to ir viena probleema, solenoiidam gali, kur maucas virsuu trubinjas ir tievaaki, nekaa gali uz vecaa solenoiida, wastegate un turbiinas. Liidz ar to mans shkjuuns ar izolaacijas lenti uz tiem galiem netur spiedienu un shaujaas nost, kaa rezultaataa boosts lec paari pa 1.2bariem. Biistami
Varbuut ir kaadas radoshas idejas, kaa taas trubinjas dabuut kaartiigi vietaa? _________________ Normaly aspirated engine is an engine with never ending lag. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2005 12:12 pm Post subject: Re: |
|
|
Fii wrote: | Uzliku beidzot arii GM solenoiidu. Pagaidaam veel braukaaju ar izrautu shtekeri. Tachu arii ar visu to ir viena probleema, solenoiidam gali, kur maucas virsuu trubinjas ir tievaaki, nekaa gali uz vecaa solenoiida, wastegate un turbiinas. Liidz ar to mans shkjuuns ar izolaacijas lenti uz tiem galiem netur spiedienu un shaujaas nost, kaa rezultaataa boosts lec paari pa 1.2bariem. Biistami
Varbuut ir kaadas radoshas idejas, kaa taas trubinjas dabuut kaartiigi vietaa? |
klemmes tjip (clamps), kas ar skruvju palidzibu savelkas, vai arī papildināt to visu vēl ar pāreju šķiet santehnikas veikalos varētu atrast visu nepieciešamo.
vari arī pamēģināt savilcējus. _________________ [img]http://www.dsmclub.lv/e107_plugins/kig_menu/_imagefiles/sign.jpg[/img]
402.lv DSMClub.lv |
|
Back to top |
|
|
Joined: 26 Sep 2004 Posts: 82 1 |
Posted: Wed Aug 24, 2005 12:24 pm Post subject: Re: |
|
|
Duke wrote: | Fii wrote: | Uzliku beidzot arii GM solenoiidu. Pagaidaam veel braukaaju ar izrautu shtekeri. Tachu arii ar visu to ir viena probleema, solenoiidam gali, kur maucas virsuu trubinjas ir tievaaki, nekaa gali uz vecaa solenoiida, wastegate un turbiinas. Liidz ar to mans shkjuuns ar izolaacijas lenti uz tiem galiem netur spiedienu un shaujaas nost, kaa rezultaataa boosts lec paari pa 1.2bariem. Biistami
Varbuut ir kaadas radoshas idejas, kaa taas trubinjas dabuut kaartiigi vietaa? |
klemmes tjip (clamps), kas ar skruvju palidzibu savelkas, vai arī papildināt to visu vēl ar pāreju šķiet santehnikas veikalos varētu atrast visu nepieciešamo.
vari arī pamēģināt savilcējus. |
tos savilcējus ar skrūvi par labu cenu var dabūt hansaflexā _________________ www.audi-style.lv
[img]http://www.pavards.lv/Strally/quattrosport.gif[/img] |
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 1291 Vehicle: SupraTT, Hachiroku votes: 21 |
Posted: Wed Aug 24, 2005 12:39 pm Post subject: |
|
|
Es liku virsuu origjinaalos - taadi, kas pashi darbojas uz sava spraiguma principa. Tik mazus skruuveejamus it kaa neesmu nekur redzeejis. Hansaflexaa ir tik mazinji? _________________ Normaly aspirated engine is an engine with never ending lag. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 26 Sep 2004 Posts: 82 1 |
Posted: Wed Aug 24, 2005 1:48 pm Post subject: |
|
|
mazie drošivien ka nav _________________ www.audi-style.lv
[img]http://www.pavards.lv/Strally/quattrosport.gif[/img] |
|
Back to top |
|
|
Joined: 05 Apr 2003 Posts: 1648 Vehicle: turbo tk n t votes: 18 |
Posted: Wed Aug 24, 2005 2:15 pm Post subject: Re: |
|
|
Fii wrote: | Liidz ar to mans shkjuuns ar izolaacijas lenti uz tiem galiem netur spiedienu un shaujaas nost, kaa rezultaataa boosts lec paari pa 1.2bariem. Biistami
Varbuut ir kaadas radoshas idejas, kaa taas trubinjas dabuut kaartiigi vietaa? |
benziina shlajukaam parasti naak niknie un maza d savilceeji, labaak skuuneet ar dazaada d slaukaam verot vienu uz otras nevis ljozeni |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 9:39 am Post subject: |
|
|
vakar redzeets Fii aparaats pieseedies tuvaak zemei |
|
Back to top |
|
|
Joined: 04 Sep 2004 Posts: 63 Vehicle: roku pa dēli 0 |
Posted: Wed Nov 09, 2005 2:53 pm Post subject: |
|
|
kas jauns šķuningā? _________________ waiting for my silvia |
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 1291 Vehicle: SupraTT, Hachiroku votes: 21 |
Posted: Wed Nov 09, 2005 3:48 pm Post subject: |
|
|
Krājam naudu _________________ Normaly aspirated engine is an engine with never ending lag. |
|
Back to top |
|
|
|