View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 12:55 pm Post subject: |
|
|
tieshi taa vieniigaa probleemas man bija kad bija nepareizais chips iekshaa.. kad CO bija 7%. ar pareizo ir 0.3% un bez jautaajumiem... TA logaa... |
|
Back to top |
|
 |
 Joined: 26 Aug 2005 Posts: 1922 Vehicle: one/point/eight/ liter turbo powaa  votes: 14 |
Posted: Mon Jul 24, 2006 12:56 pm Post subject: |
|
|
Var megjinat k-ko iebazt trubaa lai nav tik skaljsh! Nez man tuxgaita 87dB nakoshreiz braukshu abolus iepreseshu tur lai ir kluss!
p.s Man bez zondes bija un ar chipu 0.9 _________________ FFE |
|
Back to top |
|
 |
 Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T   votes: 93 |
Posted: Mon Jul 24, 2006 1:02 pm Post subject: |
|
|
Zna4it man vienam piepisas  _________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 8:01 am Post subject: |
|
|
Šodien biju TA, bet uzlīmi nedabūju. Viss bija jauki, izņemot CO - 3.5% (norma 3%). Nevienu gan neinteresēja tas, ka bija izravēts katalizators vai to, cik viņš vispār skaļš.
Moška čips jāliek virsū? Kādi vispār būtu risinājumi, lai CO būtu normas robežās?
Last edited by Krisiic on Thu Jul 27, 2006 8:12 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 8:12 am Post subject: |
|
|
Krisiic wrote: | Šodien biju TA, bet uzlīmi nedabūju. Viss bija jauki, izņemot CO - 3.5% (norma 3%). Nevienu gan neinteresēja tas, ka bija izravēts katalizators.
Moška čips jāliek virsū? |
driizaak zonde nestraada!! tukshgaitu chips neregulee... |
|
Back to top |
|
 |
 Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T   votes: 93 |
Posted: Thu Jul 27, 2006 9:08 am Post subject: |
|
|
2GGsx wrote: | Krisiic wrote: | Šodien biju TA, bet uzlīmi nedabūju. Viss bija jauki, izņemot CO - 3.5% (norma 3%). Nevienu gan neinteresēja tas, ka bija izravēts katalizators.
Moška čips jāliek virsū? |
driizaak zonde nestraada!! tukshgaitu chips neregulee... | Regule gan...
Krisiic: jaatrod tomer problemu... Kaa 2GG teica, parbaudi lambdu...
Ka ari noziedo 5Ls un pameri CO citaa servii - TA medz radit loti divainus CO radijumus  _________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh |
|
Back to top |
|
 |
 Joined: 26 Aug 2005 Posts: 1922 Vehicle: one/point/eight/ liter turbo powaa  votes: 14 |
Posted: Thu Jul 27, 2006 9:13 am Post subject: |
|
|
Man ar atslegto zondi viss bija normas robezhas! Un chip's to gan regulee! _________________ FFE |
|
Back to top |
|
 |
 Joined: 05 Apr 2003 Posts: 1476 Vehicle: wrx 2002  votes: 8 |
Posted: Thu Jul 27, 2006 2:31 pm Post subject: |
|
|
Krisiic wrote: | Šodien biju TA... Kādi vispār būtu risinājumi, lai CO būtu normas robežās? |
uz TA var palaist mazliet valjaa kartera vetilaacijas trubu. tas ir paaris gadus TA paarbaudiits variants - straadaa
tiesa atgaazees tas mazliet redzams (laikam kaa palielinaats O2 daudzums???) jo vechi kautko noburkshkjeeja, ka laikam jau man caurs izpuuteejs esot
izejam TA, aiz stuura uzliekam trubu atkal kaartiigi atpakalj un braucam taalaak  |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 5:30 pm Post subject: |
|
|
Es kad neizgāju pirmo reizi dēļ atgāzēm, nākamreiz kad braucu, ielēju Statoilā 98 bendžu, pagriezu mazliet aizdedzīti ātrāk, un kārtīgi uzsildīju dzinēju. (Līzd Bauskas ielai bez maz vai 2. robā gāzu) un viss štokos. Jā par to kartera trubu taisnība. es busam dīzelim šitā izgāju atgāzes. Es tikai uz to brīdi viņu vispār aistaisīju ciet un uzbāzu atpakļ. Tjipa lai izskatās ka viss kārtībā. _________________ Čangaļa S14 čoms! |
|
Back to top |
|
 |
 Joined: 05 Apr 2003 Posts: 1476 Vehicle: wrx 2002  votes: 8 |
Posted: Thu Jul 27, 2006 10:22 pm Post subject: |
|
|
Gacha wrote: | Es tikai uz to brīdi viņu vispār aistaisīju ciet un uzbāzu atpakļ. Tjipa lai izskatās ka viss kārtībā. |
protams, jāuztaisa tā lai viss it kā kārtībā. norautu trubu jau džeki pamanīs haubi atverot es tik nesapratu kāpēc tu aiztaisīji trubu ciet, es tak pretēji - es attaisīju vaļā, lai gaisu rauj klāt. |
|
Back to top |
|
 |
 Joined: 28 Apr 2006 Posts: 227 Vehicle: Nissan 200sx s13. Saab 9-5   votes: 11 |
Posted: Fri Jul 28, 2006 10:06 pm Post subject: |
|
|
Man patīk Manuprāt to trubu, par ko Jūs runājat labāk tomēr aiztaisīt ciet, jo atgāzes recirkulējot tiek sadezinātas. Ja tur rauj gaisu iekšā, tad nejauši var atvadīties no TA uzlīmes. Respektīvi atgāzēs būs palielināts skābekļa daudzums, un inspektors teiks, ka izpūtējs ir caurs un jāsametina mēneša laikā  |
|
Back to top |
|
 |
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 126 Vehicle: Nissan Terrano    |
Posted: Sat Jul 29, 2006 3:14 pm Post subject: |
|
|
Ja aiztaisīsi ciet kartera ventilāciju uz ilgu laiku - var normāli nokaut motoru kad eļļu izspiedīs caur kādu kloķenes blīvslēgu. EGR gan var aiztaisīt. |
|
Back to top |
|
 |
 Joined: 05 Apr 2003 Posts: 1476 Vehicle: wrx 2002  votes: 8 |
Posted: Sun Jul 30, 2006 1:22 pm Post subject: |
|
|
kook wrote: | ...un inspektors teiks, ka izpūtējs ir caurs un jāsametina mēneša laikā  |
nu man tā arī teica, ka laikam kaukur caurs
tātad jāmāk sabalansēt - palaist trubu vaļā tik daudz lai būtu normā CO un nebūtu pārāk "caurs" izpūtējs  |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 10:46 am Post subject: |
|
|
Rinalds:
protams, jāuztaisa tā lai viss it kā kārtībā. norautu trubu jau džeki pamanīs haubi atverot es tik nesapratu kāpēc tu aiztaisīji trubu ciet, es tak pretēji - es attaisīju vaļā, lai gaisu rauj klāt.
A es nezinu. Vienkaarši tā izdarīju un it kā izgāju. Pēc tam aizmirsu tam busam to korķi izraut ārā un man pēc dienas viņš sāka baltiem dūmiem dūmot. A pēc tam izrāvu un pārstāja dūmot. Bet atgāzes bija ok. Nekas ne pa daudz, ne pa maz.  _________________ Čangaļa S14 čoms! |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 8:56 am Post subject: |
|
|
Vetal wrote: | Krisiic: jaatrod tomer problemu... Kaa 2GG teica, parbaudi lambdu...
Ka ari noziedo 5Ls un pameri CO citaa servii - TA medz radit loti divainus CO radijumus  |
Vakar aizbraucu uz servisu. Pieslēdzām pie sistēmas - atgāzes , lambda , degmaisījums . Un tad atminējos, ka TA džeks atgāzes mērīja uz ~4k apgriezieniem, tapēc arī CO pārsniedza normu...
Šodien TA ir logā.  |
|
Back to top |
|
 |
|